Üzemeltető: Blogger.

Első hó (JunHwan)

by - 21:05



 Rohadt hideg volt, amikor a kinti padon ültem, egy bögre forrócsokival a kezemben. Vacogtam, pedig rendesen fel voltam öltözve, és Jinhwanra vártam. Épp egy árustól vett valami kaját, és az árán alkudozott.
 A karácsonyi vásár kellős közepén voltunk, sok-sok ember között, akiknek már csak a látványától is kirázott a hideg. Istenem Jinan, siess, és húzzunk el innen! Az esti fények, a kinti zene, a hangulat fantasztikus volt, csak éppen a vadidegenektől őrültem meg. Lassan már hindu imákat mormoltam az orrom alatt, hogy elmehessünk onnan, mire a törpe osztálytársam végre befejezte a vásárlást.
 Szinte vonszoltam magam után, meglehetősen erőszakos antiszoc stílusomban, hogy a közeli, mindig üres parkba juthassunk. Jinan már fel sem vette a hirtelen rám tört hisztimet, régóta ismert, hogy hozzá tudjon szokni az ember- és érintésgyűlölő életformámhoz. Mondjuk nem csodáltam, hogy mindenki taperolni akart, elvégre én mégiscsak én voltam, de azért na. Első találkozásnál ölelés? Na ne röhögtessenek.
 Csendben ültünk egymás mellett, továbbra is befagyott seggekkel, ő a meleg hotdogját nyammogva, én még mindig a forrócsokimat iszogatva. A csípős időt az tette volna még elviselhetetlenebbé, ha a szél is fújt volna; ezer, hogy abba belehaltam volna.
 Továbbra sem szólaltunk meg, amikor hirtelen elkezdett esni a hó. December, azon a télen először. Nagy pelyhekben hullott a fejünkre, a kabátokon káprázatos formát öltve, olyat, amiben az ember órákat képes gyönyörködni. Hosszú perceken keresztül emeltük az égbe tekintetünket, elbűvölten figyelve az egyszerű természeti jelenséget.
- Miután elment a tömeg, bemegyünk még vásárolni Junny? – pillantott rám az idősebb.
- Komolyan Junny-nak neveztél? – képedtem el, szívem szerint felképelve ezért.
- Tudtam, hogy erre felkapod a fejed – nevetett ki gonoszul, barátain vállba bokszolva, eget rengető kacagással.
- Jól van, Jinny, ha ennyire ragaszkodsz hozzá – kezdtem el én is játszani. – De mit akarsz még venni?
- Haver, az előbb csak egy hotdogot vettem, ne sokalld tőlem.
- Jó – forgattam meg szemeimet. Nekem igazából tök mindegy volt. – Kinek akarsz ajándékot venni?
- JiWonnak.
- Miért? – ráncoltam értetlenül szemöldököm. Mindketten bírtuk JiWont, de ennyire közeli kapcsolatban nem voltunk vele.
- Őt húztam, osztálykarácsonyon adnom kell neki valamit.
- Minden világos – fújtam ki levegőmet, elgondolkozva, én mit vegyek annak, akit húztam. – Azt mondjuk nekem sem ártana.
- Ajándékot vásárolni?
- Yepp.
- Osztálykarácsonyra?
- Aha – bólogattam monotonul.
- Kit húztál?
- Hát… – vakartam meg tarkómat, elfordítva róla tekintetemet –, téged.
 Váratlanul elnémult, valószínűleg nem számított ekkora szerencsére. Ahogy óvatosan rávezettem pillantásaimat, kaján vigyort véltem felfedezni arcán, amiből már sejtettem, minek kellett következnie.
- És, mit kapok? – incselkedett, közelebb húzódva fázó testemhez.
- Tudod te, nagyon jól – morogtam orrom alatt, reménykedve, hogy egy árva lélek sem tartózkodott a közelben.
- És, megkaphatom most?
- Megkaphatod – sóhajtottam, megadva magamat. Felesleges lett volna bármilyen nemű ellenkezést bevetnem.
 Jinhwan szinte már vigyorgott, ahogy forró kezét az én jéghideg kézfejemre helyezte, összekulcsolva ujjainkat. A mozdulatra éreztem, hogy teljesen elvörösödtem, amin ő csak jót nevetett.
 De örültem is. Örültem, hogy boldoggá tehettem.

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Na, ez most vicces lesz, mert nem tudom melyik profilom fogja kiposztolni, ezért majd nem írom alá :D szóval

    Szia!
    Nem gondoltam volna, hogy sikerül rávennem magam az olvasásra, de láss csodát!, itt vagyok hue
    Lehet, hogy ez az írásod egy jövőbeli ikonicot szült.
    Azért tetszett, mert ez az egyperces is nagyon reális volt. Igaz, nem bandfic volt, de el tudom képzelni, hogy két srác kint van egy karácsonyi vásáron, és ez tényleg megtörténik velük. Épp ezt imádom a slice of life műfajban (és ez a best is)
    Még sok ilyen cukiságot!
    ♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tetted, hogy nem írtad alá, a végén az lett volna, mint a HaBumnál XD

      Szia! :D
      Én sem gondoltam volna, de ha már rákényszerítettelek, akkor reméltem, hogy legalább tetszeni fog :D
      MUHAHAHAHA, legyél is ikonik, ikoniknak lenni jó ^^
      Igazából ezt nem is kitaláltam, hanem a parkban kihallgattam két srácot, akik így jöttek össze. És elloptam a történetüket. Mert szemét vagyok. Lebuktam :(
      Örülök, hogy tetszett, igyekszem még ehhez hasonlóakat írni ^^
      Noel ♥

      Törlés
  2. Szia! Hat ez elképesztő aranyis volt!! Nagyon szeretem az ilyen cukisagokat :3

    Meg nem neztem jirul a blogodon, de rajta vagyok, es remelem talalkok meg soksok ficit ami arra var, hogy elolvassam. 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett, és csemegézz nyugodtan a blogról! ^^

      Törlés