Üzemeltető: Blogger.

Boy Who Cried (SeKai, +18)

by - 19:29



 A felhők puha párnái lágyan simogatták a hegyek hideg csúcsait, ezzel teljesen beborítva a hatalmas természeti csodák elérhetetlen tetejét. A hűvös levegő minden apró része erősen csípte az arcomon elhelyezkedő selymes bőrt, amelyet pontosan három évvel ezelőtt egy angyal édes ajkai érintettek. Emlékszem még gyengéd érintésére, kéjbe áztatott vágyakozó barna íriszeire, elmémet elködösítő illatára, és persze tökéletes testének hűlt helyére. Ugyanaz a régi, külső borításán teljesen kopott faház ücsörgött hátam mögött, amibe egykor Őt is vittem. Azon a ködös reggelen, mikor a természet legvarázslatosabb táját figyeltem, egy teremtett lélek sem tartózkodott az aprócska hajlékban; hagytam, hogy az egykor eltűnt lélek emléke teljesen átjárjon engem és a kis viskót is. Bár, elválásunk kegyetlen érzéseket s keserű szájízt keltett bennem, emléked mindig kellemes képeket fog elém festeni, Oh Sehun.
 Három semminek tűnő esztendő előtt, még teljesen más életet éltem. Nem ismertem az érzéseket s azoknak rétegeit; csupán a szélsőségekben hittem. Jó és rossz, hideg és meleg, Nap és Hold… Számomra nem létezett köztes állapot, hiszen eddig még nem találkoztam olyan valamivel, ami miatt az arany középső utat kelljen választanom. Egészen addig a momentumig, amíg meg nem pillantottam, Oh Sehun kecses alakját s varázslatos arcát, melynek fénye egy másodperc alatt vakított el. Vonzó kisugárzása rögtön megbabonázott, ahogy megajándékozott istenségeket megszégyenítő mosolyával. Megdöbbentettek azok a gondolatok, amik akkor siklottak végig elmémen, mikor ránéztem gyermeki, mégis férfias vonásaira.
- Ő lenne az? – kérdeztem, tekintetemet fel sem emelve fényképéről. Az előttem helyet foglaló köpcös, visszataszító küllemmel rendelkező férfi csupán aprókat bólogatott.
- Ő.
- Fontosabb tudnivalók róla?
- Oh Sehun, huszonöt éves meleg fiú, kellemetlenül sok információval és zavarba ejtő tehetséggel. Vigyázz vele Kai, meglepően jó a kölyök – nézett rám komolyan felettesem, de én nem törődtem aggodalmával, hiszen gyerekjátéknak tűnt a feladat. Kabátom belső zsebébe süllyesztve a fényképet emeltem végre tekintetem a gusztustalanul kövér férfira, kinek az egyszerűségen kívül semmilyen érzelem nem ült arcán.
- Hol találom meg? – Kimérten pislogtam megbízómra, kiből lemondó sóhaj szakadt fel, ezzel jelezve, teljesen reménytelen eset vagyok.
- Mellékállásban Szöul elsőszámú éjszakai klubjában pultos.
 Ennyi már tökéletesen elég volt; sarkon fordultam így magára hagyva a köpcös férfit, kiből még utoljára egy hangos sóhaj tört elő. Gyors léptekkel koptattam a járda kövét, próbálva nem elfecsérelni az időt, hiszen nem értem rá. Először a helyet kellett megtalálnom, és csak késő este a célszemélyt; azt a hihetetlenül gyönyörű célszemélyt, aki már csak fényképről engem figyelve képes volt elvarázsolni. Egyetlen komolyabb gyengepontom az emberi szépség volt, amelyet beteges módon istenítettem; tudtam, hogy furcsa fétis volt az enyém, de talán a legjobban megérthető. Nincs annál jobb érzés, amikor egy tökéletes adottságokkal megáldott, elbűvölő tekintetű, szinte hibátlan arcberendezéssel megajándékozott ember neked küldi kedves mosolyát. A műalkotásokhoz méltó személyek képesek lettek volna, már csak a létezésükkel elrepíteni egy másik világba, ahol csupán a szépség uralkodik. Gyengém volt a gyönyörűség, épp ezért aggasztott ez a Sehun nevezetű fiú: túl elegáns volt ahhoz, hogy én kapjam Őt. Megbízóm pontosan ismerte különleges mániámat, de csak azért is nekem osztotta ki, talán a legszebb férfit, akit eddigi életemben láttam. Viszont nem tudtam mit tenni: célszemély volt, így vele sem kivételezhettem, még ha sajnáltam is isteni vonásait. Sajnáltam? Még a gondolat is kínzott, ha csak össze akartam kötni a munkámat, és azt a fenséges fiút, kivel azon a különleges péntek éjszakán találkoztam először.
 Talán több száz fiatal szórakozott akkor abban a helységben, amelyben én magam is helyet foglaltam, egy csendesebb sarokban mindössze egy pohár whisky társaságában. Munka közben sosem ittam, de úgy éreztem ezt a lehetetlennek tűnő feladatot, csak egy kicsit magasabb véralkohol szinttel tudom végigcsinálni anélkül, hogy meg ne hátrálnék. Akárhányszor, ha szép embert raktak a célpont helyére, a gyomrom felkavarodott és csak imádkozni tudtam, nehogy nekem adják az adott személyt. Eddig úgy tűnt a szerencse mellettem mosolygott, de azon az estén elment valahova táncolni a sok száz fiatal valamelyik társaságában, teljesen elfelejtve engem, azt az embert, aki sosem okozz csalódást. És akkor sem bukhattam el.
 Lehajtva az utolsó kortyokat, lassan indultam meg a bárpulthoz, átvágva magam a vonagló részeg kamaszokon, akiket előbb néztem volna általános iskolásoknak, mintsem érett egyetemistahallgatóknak. Mindnek ugyanolyan semmitmondó kölyökképe volt, nulla értelemmel és annál is kevesebb különlegességgel, amit én igazán szerettem. Sokszor csak unaloműzésképp kerestem valami gyönyörűt átlagos emberek arcán, de abban a klubban egyetlen egy kölyök ábrázata sem tűnt túl bíztatónak, vonzónak pláne nem. Így nem is igazán törődve szánalmasan mozgó testükkel, egyre tempósabban kerültem ki őket, hogy a pulthoz juthassak, ahol nagy valószínűséggel már, Oh Sehun szolgálta ki a bódult tiniket.
 Gyönyörűen kirajzolódott vékony, mégis kellőképpen férfias felsőteste, amin úgy feszült a fekete, egyenruhaként szolgáló ing, mintha azzal született volna. Varázslatosan bájos mosoly foglalt helyet ragyogó arcán, ezzel csak még inkább kiemelve tejfehér bőrét, ami selymesebbnek tűnt a legnemesebb selyemnél is. A gyermeki, fiatalos vonásokhoz társult, egyfajta távolságtartó rideg kisugárzás, amelyet, szíveket elolvasztó meleg mosollyal ellensúlyozott, ezzel alkotva egy tökéletes összképet. Eldöntöttem, hogy még a feladatom teljesítése előtt a magaménak akarom tudni ezt a fiút, különben úgy érezném, valami fantasztikus élmény nélkül halok majd meg, ki tudja mikor s hol. Így hát, mikor helyet foglaltam egy a bárpultnál felszabadult széken, s intettem a fiúnak, nem ugyanazzal a hanggal szóltam hozzá, mint ahogy általában a célszemélyekhez szoktam. Valahogy sokkal… lágyabb voltam.
- Még egy pohár whiskyt légy szíves – emeltem meg kicsit a kezemben tartott tárgyat, majd csupán figyeltem, ahogy a magas alak, különös vigyorral ajkai bal szegletében öntötte ki nekem az alkoholt.
- Légy szíves? – ismételte szavaimat, mély, dobhártyákat simogató hangon, amitől akkor hirtelen, képes lettem volna elolvadni. Halk nevetés tört ki belőle, amely angyalibb volt, bárminél, amit eddig valaha hallottam. – Tudod, milyen rég hallottam én már ezt munka közben?
- Igazán? – húztam fel egyik szemöldököm, ahogy tovább fürkésztem a fiú barátságos pillantásait.
- Igen. Az efféle helyeken, csak a „Két sör lesz” és a „Siessél már a koktélokkal!” típusú felém irányuló „kérések” vannak. Egy „légy szíves” öröm füleimnek és a még bennem élő kisgyermeknek.
- Nehéz éjszakád volt? – kérdeztem magamban kuncogva szavain, miközben azon morfondíroztam, egy ilyen tökéletes küllemű személyhez hogy mer valaki így szólni? A helyükben ránézni se mernék, nemhogy még efféle stílusban beszélni vele.
- A péntek esték mindig azok – vont vállat, aztán hirtelen megváltozott, csillogó szemekkel hajolt közelebb hozzá, szinte teljesen belenyomulva a személyes terembe. – Szeretnéd, ha a tiédet is azzá tenném?
- Tessék? – akadt egy pillanatra belém a szó, miközben a kezemben tartott pohár megállt félúton a szám és a pult lapja között.
- Nézd, egy ilyen húzós műszak után csak arra vágyom, hogy valaki jól megdugjon, és te elég kedvesnek, dögösnek és melegnek látszol ahhoz, hogy ezt a mai pozíciót betöltsed. Vállalod, vagy keressek egy félrészeg, biszex hajlamú beszari kölyköt?
- Azzal csak te járnál rosszul – kacsintottam rá, majd belekortyoltam italomban aztán újra neki szenteltem minden figyelmemet. – Mikor van vége a műszakodnak?
- Most – felelte kacér mosollyal elbűvölő arcán, majd felegyenesedve a vállán pihenő rongyot lecsapta a pultra, szarva a koktélokra várakozó, már így is kellőképpen részeg fiatalokra. Tempós léptekkel pattant ki az italok s a fárasztó munka fogságából, hirtelen érve mellém. – Mehetünk?
 Nem válaszoltam, csupán felálltam helyemről, s követni kezdtem az időközben a hátsókijárat felé vezető fiút, kinek formás testrészeit figyeltem. A hosszú, gyönyörű lábak és tökéletes felsőtest mellett ott volt egy borzasztó izgató fenék is, aminek egyszerűen nem tudtam ellenállni. Ez a fiú túl hibátlannak tűnt, ilyen testi adottságok kíséretében pedig pláne magaménak akartam tudni, akár ott rögtön is. De még várnom kellett egy megfelelő helyre, s utána egy rémes pillanatra is. Így csak a látvánnyal izgattam fantáziámat, s ahogy egyre gyorsultak fel Sehun léptei, egyre hamarabb éreztem magamon testi tüneteket, amiket piszkos gondolataim keltettek.
 Ahogy kiértem az utolsó ajtón is, a hideg levegő hirtelen csapta meg arcomat, ezzel egyfajta különös megkönnyebbülést dobva felém. Frissebbnek éreztem magam, hisz a benti izzadt tinik miatt, egyáltalán nem tudtam rendesen lélegezni, ami azon a kinti hideg éjszakán megtörtént. A tüdőm végre felszabadult, így egy pillanatra szívverésem is megnyugodhatott; de csupán egy rövid ideig. Hirtelen édes ajkakat éreztem meg sajátjaimon, amelyek különösen lassú tempót diktáltak. Ahogy realizáltam, hogy Oh Sehun csókol engem, összeszedtem a még ép elmémet, s hajába túrva húztam magamhoz egyre közelebb a fiút, átvéve az irányítást. Világ életemben, minden kapcsolatban én domináltam és ezt a szokásomat senki kedvéért nem voltam hajlandó eldobni, de ahogy éreztem, Sehun pont ezt akarta. Tudtam, a fiú élvezi, hogy irányítom, pedig ha az ember ránézett nem épp ezt hitte volna; de mindegy volt. Hiszen ajkai kedves játéka teljesen elvette eszemet, furcsa ködöt telepítve szemeim elé.
 Falnak nyomtam testét, úgy simulva hozzá, hogy szinte teljesen egybeforrjunk, miközben egy másodpercre sem szakadtam el bódító ajkaitól. Éreztem minden egyes porcikáját, ahogy kíván engem; mégiscsak férfiból volt, így könnyűnek tűnt megállapítanom, még hangosan is kimondott vágyait. Szívem szerint örökké csak csókjába feledkezve álltam volna abban a furcsa sikátorban, s ott tettem volna magamévá, de azzal mindent tönkretettem volna. A munkámat, a feladatomat, Sehun kívánságát s a saját vágyaimat: s ezek megvalósítása érdekében hirtelen elszakadtam a fiútól. Kipirult orcáját figyelve, alig bírtam visszatartani hevességem, hogy újra rá ne marjak ajkaira, amik a vad csókoktól teljesen kifehéredett állapotban pihentek, kissé szétnyílva. Sehun pihegett, miközben fejét a falnak döntve nézett szemeimbe, teljesen elködösült tekintettem vizslatva.
- Mi a neved? – szökött ki a kérdés ajkai közül, amelyek még így is hihetetlenül vágykeltően festettek, s reméltem másodjára is majd ugyanolyan kellemes ízük lesz, mint először.
- Jongin – mondtam. – Kim Jongin.
- Jongin… - Bódultan ejtette ki nevemet, mintha ízlelgette volna annak jelentését, s csengését. Gyönyörű mosoly kúszott ajkaira, amit megmagyarázni nem tudtam volna mi okból került arcára. – Mondd Jongin; nem akarsz ennél egy kicsit többet?
 Képtelen voltam válaszolni. Vágytól izzó szemei tettekre kényszeríttettek, amelyeket lehet alaposabban át kellett, volna gondolnom, hisz nem az volt az eredeti tervem, amit ködösen csillogó tekintete megpillantása után tettem. Némán, kézen fogtam, s autóm felé kezdtem vezetni a fiút, kiből valamiért hangos kacagás tört ki, akárhányszor csak hátranéztem rá, mintha részeg lett volna, holott alig néhány perccel ezelőtt teljesen normálisan viselkedett. Szokatlanul viselkedett, mégis hihetetlenül vonzóan, ami nem tántorított el hirtelen elhatározásomtól. Beültettem hát Sehunt az anyósülésre, én pedig a volán mögé pattanva indítottam be a járművet, gyorsan elindulva Szöul vad éjszakájába.
- Hova viszel? – kérdezte lágy hangnemet megütve, dobhártyámat kényeztető csengéssel formálva meg szavait.
- Hozzám.
- És mennyi idő alatt érünk oda?
- Körülbelül tíz perc – feleltem meredten az utat figyelve, még véletlenül sem pillantva a mellettem helyet foglaló mesébe illő küllemmel rendelkező fiúra. Tudtam, ha csak egy másodpercre rá emelném tekintetem, az akaratlanul is rajta ragadna, ezzel halálba taszítva mindkettőnket.
- Akkor ezt az időt hasznosan kell eltöltenünk – Hangja pajkosan csengett, játékos hangulatúnak tűnt, ami akkor nagyon illett volna rá. Nem tudtam, mit tesz épp a fiú, hiszen továbbra is az utat figyeltem, de a motoszkálását hallottam és nem igazán tudtam mire vélni. Kíváncsi voltam mit tesz épp, de mintha csak meghallotta volna kérdésemet, tudtomra is adta…
 Sehun lassan kikapcsolta biztonsági övét, majd közelebb araszolva hozzám lágy csókokat hintett arcomra, vággyal megfűszerezve gesztusát, ami már ennyiben kimerülve is rohadt izgató volt. Ezek után ajkai tovább haladtak rajtam, egészen fülemig, amelyen a cimpát kezdte kóstolgatni, közben néha vágyakozó nyögéseket suttogva nekem, ami csak egyre szűkebbé s szűkebbé tette nadrágomat. Harapdálta, ízlelgette testrészemet, mintha csak a világ legédesebb csokoládéját tartotta volna fogai közt. Nyelvével gyengéden érintette hallószervemet, de már ennyitől is tiszta libabőr lettem mindenhol, ami halk kuncogásra kényszeríttette őt. Miután befejezte fülem kényeztetését a fiú lassan haladt lefelé testemen, míg végül szája el nem ért ágyékomig… Hatalmasat nyelve vártam mit fog ezután tenni, de amit művelt az egyszerűen lesokkolt. Fogaival gombolta ki nadrágomat, ami így belegondolva fizikailag lehetetlennek tűnhet, de Sehunnak sikerült. Kezével rásegítve tolta le rólam a ruhát, majd kedves csókokat kezdett hinteni férfiasságomra, amely hatalmas sóhajt rántott ki belőlem. Próbáltam a vezetésre koncentrálni, de egyszerűen Sehun kényeztető érintései, meleg lehelete, amely hímtagomat súrolta teljesen elvonta a figyelmemet. Már csak két kilométer, ezt ki kell bírnom! – gondoltam magamba, amikor megéreztem a fiú hideg ujjperceit bőrömön, ahogy húzza le rólam boxeremet. Sehunból elismerő hümmögés távozott, majd halk kuncogás után nyelvével végignyalt teljes hosszomon, aminek köszönhetően egy fél percig levegő sem akart kiszökni torkomból. Miközben vezettem, a fiú kényeztette hímvesszőmet játékosan mozgó nyelvével, de kínzott is, hogy csupán csak ennyit adott nekem, holott én már régen többre vágytam.
 Ahogy lefékeztem a kocsival, Sehun eltávolodott ágyékomtól, ismét fülemet véve célba nem hagyva, hogy akár egy pillanat nyugtom legyen.
- Alig várom, hogy ez itt bennem lüktessen – kéjesen suttogta fülembe eme szavakat, amik megadták a végső lökést annak érdekében, hogy ez a kölyök az enyém, legyen. Gyorsan rendbe téve alsó fertályomat szálltam ki a kocsiból egyenesen a kis faház felé véve az irányt; Sehun lassan követett egészen az ajtóig, ahol meg sem várva, hogy kinyissam azt, ismét ajkaimra mart, mohó mód kisajátítva csókjaimat. Úgy bújt hozzám, akár egy szelíd házimacska, de görcsös szorítása inkább egy vadállatra emlékeztetett, aki karmait épp hátamba vájva húzott magához közelebb. Testünk teljesen egybeforrt, ahogy ajkaink eggyé váltak, miközben nyelveink kecses keringőt jártak egymással, úgy felejtetve el velünk pontos hollétünket. Sehunt ízlelgetve nyitottam ki az aprócska ház ajtaját s hagytam, hogy konkrétan beessünk rajta, továbbra sem szakadva el egymástól. A fiú testét az immár csukott nyílászárónak nyomtam s ajkait, faltam miközben ágyékomat az övének dörgölve értem el, hogy belenyögjön szenvedélyes csókunkba. Kezem végigjárt testén, lassan gombolva ki ingjét, így is kitapintva a lapos hasán halványan díszelgő kockákat, melyeknek felülete csak jobban szorított nadrágomon. Mihelyst lekerült a fiúról a végig rajta feszülő ruhadarab, feneke alá nyúltam, mire ő hosszú lábait derekam köré kulcsolva engedelmeskedett ki nem mondott kérésemnek, így ízlelve tovább ajkaimat. Óvatosan vittem Sehun pehelykönnyű testét, hisz olyan törékenynek tűnt, féltem a végén még összeroppantom gyengének látszó csontjait, miközben éreztem befeszült izmait, melyek arra utaltak, egyáltalán nem egy védtelen emberről beszéltünk, én mégis olyannak láttam őt. Egy gyönyörű, könnyedén bántalmazható férfinak, aki akkor épp karjaim közt szorított magához, csókjaival majdnem megfullasztva. Vadul túrt hajamba, miközben ajkaimra harapva nyögdécselt, egyre többre és többre vágyva, amit én kész voltam megadni neki.
 Hanyatt döntöttem az ágyon, felé emelkedve de már elválva tőle, vettem szemügyre tökéletes felsőtestét. Vékony alakja szálkásan izmosodott, hasán pont megfelelően kidolgozott kockák díszelegtek, mindezt hófehér borításban mutatva nekem, hisz Sehunnak varázslatosan világos bőre volt, amely csak még inkább szexivé tette őt. Lihegve döntötte jobbra fejét szemeit becsukva arra várva, hogy tegyek valamit vele; valami olyat, amire örök életében emlékezni fog. De csodáltam a varázslatos összképet, amelyet az ég elém rakott, előkelő, fenséges formában. Ez a gyerek egyszerűen gyönyörű és épp alattam fekszik, készen arra, hogy az enyém legyen. Hirtelen ötlettől vezérelve hajoltam rá kulcscsontjára, amelyre édes csókokat hintettem, ezzel kellemes nyögéseket hallatva a fiúból. Ízleltem a jéghideg bőrét, végigszántva az egész területet nyelvemmel, amikor is jobb vállához érve egy különös, mégis rajta remekül mutató tetoválást fedeztem fel. Kicsit feljebb emeltem fejemet, hogy el tudjam olvasni a rá varratott három angol szót, melyek így hangoztak: Boy Who Cried. Nem értettem, Sehun miért pont egy ilyet tetetett örökre magára, de akkor ez volt a legkisebb dolog, ami miatt aggódni akartam. Túllendülve ezen, csókoltam tovább testét, egyre lejjebb és lejjebb haladva: Végigszántottam nyelvemmel egész felsőtestén ez által libabőrt varázsolva tejfehér küllemére. Egészen addig ízleltem eme varázslatos fiút míg, nadrágjáig el nem értem, amelyet lassan vettem le róla, ezzel kínozva még perceken keresztül. Már nyöszörgött, ezzel kérve szavak nélkül, hogy térjek már a lényegre. Arra, amire mind a ketten tiszta szívünkből vágytunk. Lehámoztam hát róla a farmerjét azzal együtt alsóját is, s így tárult szemem elé, Oh Sehun hatalmas férfiassága, amely az égnek ágaskodva könyörgött már egy rendes kielégítésért. Akaratlanul került mosoly arcomra, miközben cirógatni kezdtem a fiú teljes hosszát, aminek hála már csípőjét kezdte emelgetni, hogy ő rég többet akar.
- Jongin… - nyögte kéjesen nevemet, amely oly kellemes érzéssel töltött el, hogy már nem volt szívem tovább kínozni az alattam nyögdécselő gyönyörűséget. Ujjaimat benyálazva vezettem rögtön kettőt belé, hiszen ahogy eddig sejtettem, ilyen téren már nem volt annyira tapasztalatlan; és jól gondoltam. Mintha Sehun meg sem érezte volna ujjaimat benne, úgy nyöszörgött tovább, mire én ajkaira marva próbáltam csillapítani vágyait, amiket ezzel csupán jobban fokoztam. – Csináld már, Jongin!
 Szavait hallva nem törődtem már a tágítással, csak kihúztam belőle ujjaimat, s immár férfiasságomat helyeztem belé, amikor is az alattam fekvő fiúból jóleső sóhaj távozott, én pedig majdnem meghaltam a gyönyörtől. Sehun pont annyira volt szűk, amennyire kellett és ebből már éreztem, hogy ilyen téren nem volt szűz, de mindenkit magába engedő típusnak sem felelt meg, hiszen a jóleső forróság az ő esetében sem maradt el. Figyelembe véve a fiú korlátait bártan kezdtem mozogni benne, amit ő maga nagyra értékelt, hisz kéjes nyögései arra engedtek következtetni, hogy élvezi, amit csinálok. Miközben egyenletes tempót diktálva kerestem benne azt a bizonyos pontot, egyik kezemmel makkját cirógattam, amitől sokszor bele-belenyögött szenvedélyes csókjainkba.
 Éreztem, már az aktus végét jártam, de még mindig nem találtam meg a fiúban azt a pontot, ami által tökéletesen ki tudtam volna elégíteni. Karom fáradni kezdett, így nem támaszkodtam tovább kéjtől varázslatosan eltorzult feje mellett, hanem őt húztam fel magamhoz, klasszikus lovagló ülésbe ültetve. Mozgásom továbbra is egyenletes maradt, ahogy Sehun nyögései sem változtak, viszont talán túlságosan is monotonná váltak. Ahogy ez a gondolat átsuhant agyamon, ijedten döftem rajta egy nagyobbat, amikor is a fiú hirtelen leállt, nyitott ajkakkal, kikerekedett szemekkel s visszafojtott levegővel dermedt meg, majd lassan rám pillantva kúszott sokat sejtető mosoly szenvedélyesen fénylő arcára. Homlokát enyémnek támasztva pihegett még néhány pillanatig, majd csókjai, közé suttogta kéjtől fűtött szavait.
- Még…
 Ahogy eljutott tudatomig kívánsága, újabb erőbedobással döftem rajta nagyokat, ezúttal mindig eltalálva benne az élvezete tetőfokához szükséges zónát, ami csodálatos mosolyt varázsolt a fiú arcára. Minden mozdulatom közben hajam tincseibe kapaszkodott, úgy nyögte nevemet, s kérlelő szavait, melyek állandóan csak többet követeltek. Fogalmam sincs, meddig kényeztettük egymás igényeit ezzel a hosszú éjszakával, de azt tudom, hogy egyszerre értünk fel a csúcsra. Az utolsókat döftem rajta, mikor egyszer csak háta ívben befeszült, s fejét az égnek emelve élvezett kettőnk közé, miközben nevemet kiáltva érte el, hogy rögtön én is utána menjek. Lassan vált el tőlem, majd fáradtan a párnák közé zuhant, miközben folyamatosan mosolyogva hívott magához, hogy én is feküdjek mellé, s élvezzem ki az aktus utáni kellemes fáradtságot.
 És vége volt. Befejeződött a kettőnk közt lezajlódott nemi kapcsolat, ami számomra annyit jelentett megkaptam, amit akartam, ideje teljesítenem az eredeti feladatom. Nem akartam megtenni, hiszen Sehun maga volt egy esztétikai csoda, s én ezt nem akartam tönkretenni, de muszáj volt. Mert ő lett a célszemély.
 Így hát ahelyett, hogy belementem volna a varázslatos idillbe azzal, hogy mellé fekszem, kimásztam az ágyból, s a nem olyan messze lévő szekrényhez léptem. Halkan osontam végig a szobán, és ha a fiú szemei nincsenek nyitva, valószínűleg észre sem vette volna cselekedeteim sorozatát.
- Tedd, amit tenned kell, Kai… – Hozzám szóló utolsó szavai megadták a végső löketet ahhoz, hogy határozottan forduljak, hátra s repítsek golyót két elbűvölő barna szeme közé. A ravasz meghúzódott, s a varázslatos fiúból nem maradt más, csupán egy tönkretett test, beazonosíthatatlan állapotban hagyva, amely némán pihent az ágyban, pontosan úgy, ahogy mindnek kellett volna.
 Meg kellett ölnöm Sehunt! – ez volt a feladatom. Gusztustalan, számomra kellemetlen munka volt ez, de muszáj volt megtennem, hisz normális körülmények közt sosem bántottam volna egy olyan tökéletes embert, mint amilyen az a kölyök is volt. Tudta ki vagyok, s valószínűleg már az elején sejtette mi miatt szólítottam le aznap éjszaka abban a klubban; ő is csak egy utolsó, szép élményre vágyott, hogy aztán elfogadja keserű sorsát, majd vezekeljen a túlvilágon tetteiért.
 A telefonhoz léptem, majd lassan tárcsázni kezdtem egy számot, várva arra, hogy a már jól ismert hang feltegye megszokott kérdését.
- Sikerült?
- Igen.
- Küldjek valakit, hogy eltakarítsa?
- Kérlek – azzal a vonal megszakadt. Mindig csak ennyiből állt a beszélgetés, és ez azon az estén sem volt kivétel. Hiszen maga, Oh Sehun is csak egy volt a sok célszemély közül, akiket ki kellett iktatnom.
 Három hosszú év telt el azóta, és nincs olyan éjszaka, amikor ne morzsolnék el egy könnycseppet a tökéletes fiúért, akinek ily módon kellett meghalnia. Belátom, hiba volt elvennem tőle az életét, de az akkori kötelességem ezt diktálta, és mindennek nem tudtam nemet mondani, pedig azt kellett volna. Hisz Sehun hibátlannak készült, és már ez elég ok lett volna arra, hogy elutasítsam felettesemet; s amint rájöttem, hogy ezt kellett volna tennem akkor három esztendővel ezelőtt, befejeztem. Véget vetettem mindennek, s csak töprengek. Töprengek, mi mindent kellett volna még megértenem. De egy már biztos… Tudom, mit jelképezett a magadra varratott néhány szó Sehun: és köszönöm!

You May Also Like

14 megjegyzés

  1. Sziaa! :3

    Jaj, hát úgy tudtam, hogy meg fog valamelyikük halni a végén, már csak a műfajból. xP Tetszett, nagyon is a történet. Főleg Kai, ahogy Sehunról gondolkodott; az tényleg szép volt - mert hát Sehunnie-ról volt szó, persze, hogy tökéletesnek tűnik. xD
    Viszont a tetkó... azóta is ezen töprengek. Igen, én is úgy töprengek, ahogy Jongin, csak sajnos és nem tudok rájönni a miértjére. Hisz Sehun nem sírt és Kai sem -, ugye? MÉGIS MIT JELKÉPEZETT? Tuti, hogy borzasztó egyszerű, de képtelen vagyok felfogni és ez irritál. Hülyének érzem magamat. xDDD

    Nos, mindenesetre nagyon tetszett, egyrészt, mert szeretem a SeKait, másrészt, mert szeretem, ahogy írsz. ;3

    (((Mégis, hogyan tudsz ilyen rohadt gyorsan írni? ._.)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja várj. Most rájöttem, hogy nem is azt jelentette, amit hittem. ._. Ah, asszem nem most fogok középfokúzni. xDDD Mindenesetre, még így sem értem. xDD

      Törlés
    2. Szia! ^^

      Evidens volt, hogy valamelyiküket kinyírom, már csak azért is, mert nem szeretem a SeKai-t. Szívem szerint inkább Kai-t öltem volna meg, de mivel kikötés volt az Ő szemszöge, ezért a biasomat kellett meggyilkolnom :( Sad story de ez van, legalább már megírtam ^^
      Jaj a tetkó? Elmagyarázzam? Elmagyarázom, mert tudom mennyire idegesítő, ha az ember nem ért valamit. Ugye a három angol szó jelentése "Fiú, aki sírt", ne félj nem értelmezted rosszul. Amikor Kai elolvasta a feliratot nem értette, de miután megölte Sehunt, rájött mit jelképezett. Mert ugye Kai mondta, hogy nem telik el éjszaka, hogy ne morzsolna el legalább egy könnycseppet, amikor Sehunra gondol, mert Sehun ezzel a tetoválással azt akarta üzenni Kainak (és mindenkinek, aki meg akarta ölni, mert titokban Sehun is egy olyan ember volt, mint Kai), hogy ha megöli, akkor sírni fog. És Kai tényleg sírt is... Hát ezt jelentette a tetkó, nem tudom mennyire volt így bonyolult xDD

      Örülök, hogy tetszett és hogy ezek szerint az írásomon nem látszódott, mennyire nem kedvelem ezt a párost, de igyekszem megbarátkozni velük! ^^

      (((11 éves korom óta folyamatosan gépelek és egy idő után már iszonyat gyorsan tudom bepötyögni a szavakat, és ha van ihlet, akkor ez is gyorsan megy. Ezért vagyok gyors, de különben néha engem is meglep a saját tempóm xDD)

      Köszönöm, hogy írtál nekem, és hogy ennyire tetszett! ^^

      Noel ♥

      Törlés
    3. ÁHÁÁÁ, I see. Hát ez aztán ütős, de tényleg. Wow, most még jobban megtetszett. xD De végül is, most hogy elmondtad; Sehun is olyan volt, mint Jongin, így értelmet nyer, hogy Sehun mégis miért nem akadt ki, amikor bárminemű figyelmeztetés nélkül beültette a kocsijába. Ühüm, jól csavartad a szálakat. ^w^

      Törlés
    4. Azt hittem ezeket egyértelműek, de ha nem, akkor én kérek elnézést, mert nem volt ezzel teljesen világos. xd

      Törlés
  2. Na jöttem, hogy beszámoljak neked :3
    Nem tudom, hogy mennyire vagy tisztába vele, de én élek-halok a szomorú történetekért, szóval megfogtál ezzel a történettel (¯ ▽ ¯)
    Imádom a SeKait és imádom a szókincsedet is *-* Egyszerűen hihetetlenül letudod írni a történeteket, elképesztő ≧▽≦
    Az a tetoválás nagyon kellett oda és nagyon ütött, szóval respect :D
    Továbbra is ilyyen jó OS-eket :3 ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre még valaki, aki szereti a szomorú történeteket! *pacsi*
      Nagyon örülök, ha elnyerte a tetszésedet ez a mű, még akkor is ha khm.. az írónak annyira nem xD
      Én nem imádom a SeKai-t, de imádlak téged, amiért ilyenek mondasz és amiért ezzel feldobod a kedd estémet! Nagyon köszönöm, és igyekszem hasonlóan jó Os-eket írni a jövőben is ^^
      Noel <3

      Törlés
  3. Hát szia, drágám~ ^^

    Most megkérdezhetném, hogy meglepő, hogy ide írok, de nem kérdezem meg. OwO Tényleg nem szoktam blogokra írni (már ha írok is véleményt), mindig a facebook a barátom, de most be vagyok jelentkezve, szóval gondoltam, miért ne? :3 Meg te mindig olyan szép véleményeket szoktál nekem rittyenteni, gondoltam, egyszer én is megtehetem, ha már rám gondoltál írás közben. *-* Ez nagyon aranyos tőled, mert én tényleg élek-halok a SeKai-jért, nem értem, te miért nem szereted. >< Oké, befogtam, én meg a KaiSoo-t nem szeretem, de... Ez van. :'D

    Most már mondom a lényeget, mert hosszú lesz már így is. xD Először is: NAGYON TETSZETT~ *-* Azt már sokszor mondtam neked, hogy imádom, ahogyan írsz, nincsenek erőltetett mondatok, az egész gördülékeny, csak úgy olvastatja magát az emberrel. :3 Van egy egyedi stílusod, ami bár itt számomra nem mutatkozott meg annyira, mint mondjuk a KrisHunban, de azt hiszem, ez így volt tökéletes. :') Itt-ott vannak vesszőhibáid, de ez nagyon elenyésző, szóval meg van bocsájtva, mert SeKai. ^^ Kai személyiségét imádtam, és tudom, hogy te is szereted, de nagyon édes volt. :3 Az meg, ahogy gondolkodott SeHunról, valami istenien leírtad. *-* Valójában én azért (is) vagyok oda nagyon a SeKai-jért, mert mind a ketten rohadtul tökéletesek, ezen nincs mit szépíteni. QwQ Két tökéletes ember meg együtt még jobbak, szóval... Ja. Letty logika, de nekem tényleg ezért is olyan szépek együtt. :3 SeHun karaktere is nagyon megfogott, bár az a beszólása, hogy egy ilyen nap után nem vágyik másra, csak hogy megdugják... Na, azon néztem egy jót, de persze után nevettem. :D Kellett az oda, tetszett. :3 Az is kifejezetten jó volt, hogy az elején más sejtetni vélted, hogy valami rossz dolog történt SeHunnal, bár még akkor nem nagyon gondoltam erre. Azt hittem, fantasy lesz, bár ezt nem írtad, csak megláttam a képet és valahogy úgy tűnt... Nem tudom, miért. :'D Amúgy nagyon kis perverz vagy te, de nem bánom, mert ügyes kis perverz vagy. ;) Tetszett a smut rész is, ilyen egy tökéletes, "mind a ketten vonzódunk egymáshoz, csak élvezzük ki egymás társaságát" jelenet, tökéletes volt, nem találtam benne hibát. *-* A címről annyit, hogy már akkor is gondolkodóba ejtetett, hogy mit jelenthet, de mikor megtudtam, hogy SeHun tetkója az... Ugyan nem lettem okosabb, de tudtam, hogy lesz jelentése. ^^ És nem is kellett tévednem~ Akkor már tudtam, hogy mi Kai feladata, és valahogy azt is éreztem, hogy SeHun nem fog ellenkezni, bár azzal megleptél, hogy SeHun tudta, Kai mit fog tenni. :) Ügyes húzás volt. ^^ És mikor már JongIn mondta, hogy minden nap sír utána, akkor világossá vált a tetkó üzenete is, de most, hogy leírtad fentebb az egész gondolatmenetet, még tisztább lett. ^^

    Szó, mi szó, egy újabb csodálatos OS-essel ajándékoztad meg az olvasóidat, amiért nagyon hálás vagyok~ *-* Legközelebb is gondolj rám, ha SeKai-jal jelentkezel (bár nem hiszem, hogy lesz több, azért a remény hal meg utoljára), vagy valami olyasmivel, amit tudod, hogy szeretek. :3 Köszönöm, hogy olvashattam, egy élmény volt. :3 Ne hagyd abba, csak így tovább, ügyesen~ *-*

    Chuu~ Letty-chan ^^
    (Aki tényleg nagyon szeret téged~ :3 <3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia életem! ^^

      Megtisztelve érzem magam, amiért ide írtál nekem, de amint megláttam a mennyiséget én eldőltem az ágyon xDD Panka (Vöröske) szokott nekem ilyen hosszúságú véleményeket írni minden BTS fejezet alá, szóval már valamennyire megedződtem az ilyenek terén xD Igen, nem szeretem a SeKai-t, de te meg a KaiSoo-t nem szóval így kiegészítjük egymást... Na meg; mindketten szeretjük a HunHan-t és a KrisHun-t szóval KÉSZ VÉGE CSÓKÓLÓM, itt a lényeg! xDDD

      Nos, ez az érzés kölcsönös, mert te is tudod, mennyire imádom ahogy te írsz, és most súgom meg neked, hogy te vagy az egyetlen fanfici író, akit rendszeresen olvasok! ÉREZD MEGTISZTELVE MAGAD EMBER! xDD Na jó, nem. De emlékszel Nonóra, akivel conon a nyakadon lógtunk? xD Mikor hazaérkeztünk, kérte, hogy olvassam fel valamelyik ficidet, én meg elkezdtem a SeKaiBaek-nek az első fejezetét itt szavalni... És Nonó, aki már rengeteg fanfici írót kiparodizált, meg krizitált, közölte, hogy a tiéd az egyik legéletszerűbb, és bár nem olvasott mindenkit a csoportban, már most látja, hogy te a legjobbak között vagy. (Mondjuk Nonesz szerint nekem ki kéne adatnom a KrisHunt, de hát a feleségem, természetes, hogy engem szeret a legjobban xDD) Na, de elkanyarodtam a témától. Köszöni a titokzatos egyedi stílusom, ami itt nem mutatkozott meg annyira xDD Én valahogy nem veszem észre ezt a stílust, mondjuk valószínűleg azért, mert én magam írok így, de ha te így látod (meg Nonesz is), akkor fejet hajtok előttetek és elismerem xDD Na meg köszönöm!
      Azok a k*rva vesszők, hogy menjenek már ők is Balatonra xDD Mindig a vesszőkkel volt bajom, de majd egyszer ezt is megtanulom xD És köszi, hogy elnézed nekem a SeKai miatt ^^
      Oké, megértem a SeKai iránt táplált rajongásodat, mert tény, hogy ott van ez a két tökéletes pasi, az arrogáns arcú és a rideg mégis cuki kisugárzású kölyök, akik makulátlan küllemükkel és stílusukkal külön-külön is levesznek minket a lábainkról, akkor pedig főleg, ha egymást digi-dugizzák, de valahogy nekem ez már túl tökéletes, ha érted mire gondolok. Lehet én meg pont ezért nem szeretem őket, de mondom próbálok megbarátkozni velük! ^^ Amúgy Kai szépségfétisét magamtól vettem, mert én vagyok ilyen "Minden gyönyörű embert meg akarok erőszakolni" típus xDD
      Hát azért na.... Ha eléd állna egy Kim Jongin szerintem te sem akarnál már több részeg fiatalt kiszolgálni, nem? Na ugye! Mondjuk Sehun tényleg csak jó szexre vágyott, mivel már az első perctől kezdve tudta, kicsoda Kai valójában és ezáltal azzal is tisztában volt, hogy mi lesz a sorsa.

      Törlés
    2. FOLYT. KÖV!
      Na a kép... Igazából valami ideillő, drámai SeKai fanart-ot akartam rakni olyat, mint a KaiSoo-nál, de egyszerűen olyat nem leltem, így kerestem valami misztikus Jongin-t oszt jóság van, kész xD Így belegondolva tényleg elég fantasy beütése van, de nekem ahhoz ma már nincs agykapacitásom. xDD M-miért vagyok ügyes kis perverz? A perverzet még megértem, sőt azaz egyetlen tulajdonságom, amit mindenki elismer, de miért ügyes? xDD Lehet csak azért nem vágom, mert este van xD Na mindegy. Viszont annak, hogy tökéletesnek találtad a smut részt, nagyon örülök, mert eléggé régen írtam +18-as jeleneteket, így egy pöppet kijöttem a gyakorlatból. De ezek szerint kezdek visszarázódni, szóval Fuck Yeah! xD Vettem egy Exo-s posztert conon, és ott Chen egyik képén a sapijára az volt ráírva, hogy "Boy Who Cried" és ez annyira megtetszett, gondoltam legyen ez a SeKai ficim címe, még amúgy sem volt rá akkor ötletem. Ez a tetoválós dolog csak írás közben ugrott be, és szerencsére jól megoldottam, mert a végén nekem is tetszett az a logika (ha mondhatom így) amit beleraktam. *büszkefej*

      Szó, mi szó, sikeresen válaszoltam erre a kommentre is xDD Ahhoz képest, hogy állításod szerint zombi vagy, szép kis regény kanyarintottál nekem ide, aminek mondjuk nagyon örültem, mert szeretek ilyen hosszú véleményekre, azoknál is hosszabb választ írni xDD Mindenesetre köszönöm, hogy ilyen jónak tartod ezt a SeKai-t, ami sosem lesz a kedvencem, de ígérem a kedvedért megpróbálok összebratyizni ezzel a párossal ;) Majd elmegyünk közösen kávézni xD (What? Sorry, Noel logic). Én köszönöm, hogy ilyen hosszasan írtál nekem, nagyon jólestek a sucskalángos szavaid ^^ És ha egyszer majd, úgy egy 100 év múlva újra SeKai-t fogok írni, majd rád gondolok ˇˇ

      Noel ♥♥♥♥♥
      (Aki szintén nagyon szeret téged!~♥♥)

      Törlés
  4. Hali senpai!^^
    Hupsz erről picit lekéstem. >< Nagyon köszi, hogy megírtad, nagyon tetszett! Szeretem az ilyen szomorkás dolgokat. Valahogy lehetett sejteni, hogy a végén maghal valaki, de így pont jó. Tényleg drámaira sikerült és élveztem az olvasását, ahhoz képest, hogy mennyire megkötöttem a témáját. Tetszett a végén az a fordulat, hogy tudta, mit fog csinálni Kai, meg úgy az egész történet. Csak csodálni tudom az egész sztorit, az írói képességed. Ahj gomen, itt össze-vissza írkálok, de most ebben a melegben hulla vagyok, és ennyire telik tőlem. :D Ez az első OS amit tőled olvastam, a többinek is biztosan nekikezdek, ha lesz lélekjelenlétem ebben a pusztító időben. Tényleg nagyon tetszett, örülök, hogy én lehettem a 200. kommnetelő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali kohai! ^^
      Nem késtél le, ez mindig itt lesz, bármikor elolvashatod megint, megint és megint xDD Szívesen írtam, bár mondjuk csak azért mert megkértél rá, amúgy szerintem ebben az életben csak nagyon vonakodva kezdtem volna el SeKai-t írni xDD Nem a kedvencem, de mivel nincs rajta a tabu párosok listáján, megírtam. És ez lett belőle és nagyon örülök, ha tetszett!
      Jelenleg nincs lélekjelenlétem meg erőm hosszabban válaszolni neked, kicsit feljebb már mindenről részletesen beszéltem, főleg Letty válaszában!
      Örülök, hogy tetszett, és, hogy írtál nekem!
      Noel <3 ♥

      Törlés
  5. Szia! (ismét)
    Veled kezdtem ma az olvasást és a Te novelláddal fejezem be.
    Huuu, nem volt semmi ez a történet. Már rájöttem az elején, amikor megkapta a képet, hogy itt bizony Sehun ki lesz iktatva az életből. Sajnos. :-( Bár konkrétan nem tudom, hogy miért, de talán nem is fontos ez az apró részlet. :-\
    Jongin érzései valamilyen módon bennem élnek. Nem vagyok szépség fetisiszta, de Sehun a mániám. Nincs kiterjedt ismeretem sem egész Dél-Koreára vagy Àzsiára, de tavaly, amikor megismert az EXO-t az volt az első gondolatom és azóta is így van, hogy Sehun a leggyönyörűbb ázsiai férfi. Ezzel ki is merült, hogy miért ő a biasom. :-P
    Na de, nem vagyok már a toppon fogalmazásban, de azt még idepötyögöm, hogy remek ez a one shot, bele is éltem magam és el is varázsolódtam kicsit. A hangulatom picit megzuhant, de a szomorkodástól talán könnyebben el tudok majd aludni. ^^
    Köszömöm, hogy olvashattam.
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én kezdtem és én is zártam? Nos, köszönöm! ^^
      Igazából az alapötlet nem tőlem származik. Meséltem a nejemnek, hogy kell írnom egy SeKai-t és semmi ötletem nincs, erre bedobta azt, hogy nyírja ki az egyik a másikat. Ez egy jó kezdés volt, és mivel más ötlet nem pattant ki a fejemből emellett maradtam. A részletek és a tetoválás az már mind az én kis képzelőerőmből származik, szóval erre büszke vagyok, és arra is, hogy el lettél ezáltal egy kicsit varázsolva, aminek nagyon örülök! ^^
      Jongin "betegsége" az enyém is, mivel valahogy belém van kódolva a gyönyörű emberek iránti rajongás xD De mivel elég kevés emberre mondom őszintén, hogy gyönyörű, így nem nézek ki mániákusnak, szóval nálam ez még úgy egészségesen él xDDD
      Köszönöm, hogy írtál, nagyon örültem neki így reggel! ^^
      Remélem egy másik OS-nél is látni foglak! *^*
      Noel ♥

      Törlés