Üzemeltető: Blogger.

School Of Shame (BaekYeol) || 4. fejezet

by - 21:50

4.

+18 


 Megcsókolt. Ott álltam ajtónak nyomott testtel a férfimosdóban, s hagytam, hogy Park Chanyeol, a fiú, aki az utóbbi két napban megkeserítette az életemet, megcsókoljon. Nálam is elmentek otthonról az már biztos, de ahogy éreztem hevesen mozgó ajkait enyémen, valamiért többet kívántam belőle. Továbbra sem kedveltem őt, sőt, kifejezetten utáltam, de a külső adottságait, s vonzó kisugárzását akkor sem tudtam volna letagadni, ha kényszerítenek rá. Nem tartottam magam melegnek, de ezelőtt még sosem volt barátnőm, és inkább érdeklődtem a férfiak iránt, mint a folyamatosan vinnyogó korombeli csajok iránt, akik inkább irritáltak, mint vonzottak. Viszont sosem hittem volna, hogy egyszer majd egy Park Chanyeol féle férfi karjai közt fogok úgy remegni, mint nyárfalevél egy erős viharban.
 A fiú egy pillanatra sem szakadt el tőlem, csupán erőszakosan mart ajkaimra, jóleső nyögéseket csalva ki belőlem, amik megtöltötték a csendes helység ürességét. Teste enyémhez simult, s úgy nyomott neki az ajtónak, miközben kezeimet fejem felé szorította, mintha csak kikötöztek volna. Ez a póz pokoli izgató volt a számomra, pedig nem gondoltam volna magamról, hogy egyáltalán érdekelhet az ilyesmit, azt meg pláne nem hittem, hogy még tetszhet is. De ahogy Chanyeol csinálta, az valami eszméletlenül jó érzéssel öntött el; heves volt, akaratos, emellett pedig iszonyat dögös is, ami csak jót tett az eddig alvó libidómnak. Miközben egyik keze szorosan tartotta fejem felett a csuklóimat, addig másikkal óvatosan derekamat cirógatta, ezáltal libabőrt keltve egész testemen, amely már majdnem készülte feladni a szolgálatot, hiszen az, ami a mosdóban történt, egyáltalán nem volt helyes.
 Chanyeol csókjai, ajkaimról nyakamra vándoroltak, megszívva azon az érzékeny bőrt, miközben a fiúból, halk morgások törtek fel, amik valamiért nagyon tetszettek. Utáltam őt, tényleg és azt akartam, hogy sose legyen a közelemben, de akkor, ha akár egy centivel is távolabb mert volna menni, biztos hogy agyonverem. Még régebben valahol olvastam, hogy a gyűlölet és a szeretet nem is áll annyira messze egymástól; világ életemben ezt egy hatalmas baromságnak tartottam, de ott, Chanyeol csókjai közt, még elképzelhetőnek is hittem. Nem kedveltem a fiút, mégis mindennél jobban kívántam őt, és képes lettem volna ott helyben odaadni magam neki; vágytam rá, az érintéseire, hogy testemben érezhessem lüktető férfiasságát… Igen, ezt akartam. Egy kis szabályszegés kijárt nekem, ahogy egy minimális élvezet is: És kis tudja, lehet ezek után a hétköznapi kapcsolatunk is, megváltozik majd…
 Hirtelen fenti keze elengedte csuklóimat, s mindkét tenyere derekamat simította, miközben ajkai nem váltak el bőrömtől. Azok a vastag, puha párnák, egyszerűen az őrületbe tudtak volna kergetni, ahogy a fiú egyszer csak kínzóan lassú mozdulatai is. Hirtelen eltűnt tetteiből a hevesség, az a haragos erőszak, ami jellemző volt rá, s ezek átalakultak, gyengéd, helyenként törődő gesztusokká, amik ugyan kellemesen hatottak rám, de ennél azért jóval többre vágytam.
- Chanyeol… - nyögtem nevét kéjek közt utazva már az elején, ezzel ösztönözve a fiút egy kicsit nagyobb mennyiségű durvaságra. Mintha csak olvasott volna szavaim közt megbúvó könyörgésemben, elvált nyakamtól, s vágytól elködösült tekintettel simított végig arcomon, némán üvöltve azt, mennyire kívánt engem. A végig rajtam elhelyezkedő kabátot, egy egyszerű mozdulattal lerántotta rólam, s egy távolabbi sarokba hajította azt, hogy már csak szimpla ingem maradjon hátra. A fiú tényleg nem finomkodott, mivel két kezét az anyagra helyezve szakította szét azt, olyan erővel, hogy az eddig rajta pihenő gombok szanaszét röpültek, száz helyen feküdve a mosdó padlóján. Mihelyst szemei vékony, szinte teljesen fehér felsőtestemre siklottak, elégedett félmosollyal ajándékozta meg adottságaimat, majd nem törődve a következményekkel, letérdelt elém, s miközben övemtől szabadított meg, vágyakozó csókokat hintett hasfalamra, nekitolva a csukott ajtónak. Hosszú nyelvét szabadon engedve nyalt végig bőrömön, köldököm körül különösen sok időt eltöltve, amiért baromi hálás voltam neki. Hajába túrva kényszeríttettem, hogy maradjon közel testemhez, amit nem is volt rest teljesíteni; jéghideg ujjai ágyékom körül matattak, aminek hatása miatt teljesen beleremegtem érintéseibe.
 Chanyeol lassan felfele haladva, végignyalt egész testemen egészen addig, míg el nem érte csókjai után vágyakozó ajkaimat, melyekre szinte már reflexből hajolt rá. Tökéletes nyelvjátékával teljesen elkápráztatott, miközben leszedte rólam a maradék ruháimat is, így majdnem anyaszült meztelenül álltam előtte, élvezve csókjainak sokaságát. Magamhoz szorítottam magas testét, karjaimat nyaka köré fonva, hogy lehetősége se adódjon elválni tőlem. A fiú elmosolyodva nyugtázta tetteimet, miközben érintéseivel majdnem a halálba kergette lényemet, s az abban tomboló szexuális vágyat is. Szívem hevesen vert, ahogy Chanyeol keze fenekem alá került, s belemarkolt, erőszakosan kényszerítve arra, hogy lábaimat a fiú dereka köré fonjam. Teljesítettem kérését, miközben pihegve kaptam ajkai után, mikor egy pillanatra elvált tőlem; legnagyobb meglepetésemre nevetve eltolt magától, erős combjaival tartva vékony testemet. A falnak döntve fejemet, hangosan sóhajtozva figyeltem hihetetlen gyors mozdulatait, melyek akkor arra szolgáltak, hogy megszabadulhasson felsőtestét fogságban tartó pólójától, amit egyszerűen a kabátomra dobott. Alsóajkamat beharapva legeltettem szemeimet a tökéletesen kidolgozott hasfalon, melyen szabályosan gyönyörű kockák díszelegtek, ezáltal elárulva mindenkinek, hogy egy élsportolóval volt dolgom. Elvarázsolva néztem a makulátlan testet, a tökéletesen kidolgozott izmokat, a karokon pihenő dagadó ereket, a harapnivaló mellkast… Egyszerűen már a látványtól képes lettem volna elmenni, és ezt a folyamatosan mosolygó alak tulajdonosa is érezte, hiszen konkrétan a nyálamat vertem rá, olyannyira izgató összképet adott. Halkan felnevetve húzott ajkaira tarkómnál fogva, miközben egyik kezével erősen markolta tincseimet, míg másikkal oldalamon simított végig, kellemes bizsergésbe kergetve ezzel engem. Hihetetlen, hogy az a srác, akit alig tíz perccel előtte képes lettem volna kinyírni, elvarázsolt a tökéletes adottságaival, s makulátlan nyelvjátékával is. Bármennyire is utáltam Park Chanyeolt, mindennél jobban kívántam, és azt akartam, hogy férfiassága bennem lüktessen.
 Valószínűleg már neki is elege volt az előjátékunkból, így nem tökölve tovább, egy szenvedélyesebb csók közben, hosszú ujjait ágyékomhoz vezette, s boxeron keresztül simogatni kezdte férfiasságomat. Hangos nyögések szakadtak ki belőlem, cselekedeteit követően pedig azt sem tudtam, hogy örömömben sírjak, vagy nevessek. Mindenesetre, ahogy keze alatt sóhajtoztam, ő sunyiban lehámozta magáról farmerét, azzal együtt pedig alsóját is, így egy szerencsés véletlennek hála megpillanthattam Park Chanyeol péniszét… Amire én az ő helyében kurva büszke lettem volna, mivel nem ki szerszámról beszéltünk. Míg én elkerekedett szemekkel figyeltem a lábai közt ágaskodó hímtagot, ő ügyesen leszedte rólam boxeremet, s egy elismerő pillantás után, próbált úgy elhelyezni engem, hogy belém férkőzhessen. Közben csókokkal vonta el figyelmemet minden másról, majd mikor készen állt a lényegre, pajkosan mosolyogva fülemhez hajolt.
- Ugye tudod, hogy fájni fog? – Hangja miatt egész lényem remegni kezdett; belemarkoltam koromfekete tincseibe, majd reszkető végtagokkal suttogtam el neki válaszomat, vágytól elködösült tekintettel meredve a semmibe, várva talán valami Isteni jelre, amely véget vet szenvedéseimnek.
- Nem érdekel, csak csináldd!
 A fájdalom, amelyre még csak gondolni sem mertem, akkor ott a mosdóban utolért, kárörvendően nevetve ki engem, amiatt, hogy azt mertem hinni, sosem talál rám. Ott volt, és épp készült megölni! Hihetetlenül fájt, amikor megéreztem magamban a fiú lüktető férfiasságát, olyannyira szorított a bennem elhelyezkedő pénisz, hogy konkrétan a behelyezése pillanatában, ordítani kezdtem. Chanyeol rögvest jobb kezét számra tapasztotta, ezzel próbálva tompítani szenvedésemet, kifejező hangomat, amely ennek ellenére is, tisztán kivehetően csengett vissza füleimbe. Egy könnycsepp hagyta el szemem sarkát, ahogy testem próbálta szokni a végbelemben uralkodó szokatlan vendéget, kinek gazdája megremegett, mihelyst maga körül érzett engem. A fiú nem mozdult, várt arra a percre, amikor már mindkettőnkben lesz annyi önuralom, hogy rendesen tudjuk befejezni azt, amit ott a férfimosdóban elkezdtünk. A csempébe vájtam körmeit, próbálva elterelni a figyelmemet, a fenekemet szétszakító fájdalomról, ami meglepő mód, majdnem kicsinált ugyan, de… pokolian jó volt. A kellemetlen, szokatlan egyben hatalmas fájdalmakat okozó érzés, valamiért felizgatott; tetszett a szenvedés, hogy végre nem minden olyan elbaszott tökéletes körülöttem. Végre megtapasztalhattam az emberi fájdalmat, ami emlékeztetett arra, hogy nem csupán egy sterilizált környezetből származó elit kiskölyök vagyok, hanem egy húsvér, normális meleg, srác. Igen, képes lettem volna sírva kirohanni az univerzumból a fenekemben lüktető fájdalom miatt, de élveztem mindazt, amit Chanyeol velem készült művelni. A szenvedés gondolata egyszerűen… beindított.
- Mozogj… - nyögtem a bennem pihegő fiú haját markolva, fejét mellkasomhoz szorítva, hogy könnyekkel teli szemekkel meredhessek a plafonra, reménykedve abban, hogy rögtön teljesíti kérésemet.
- Már nem… fáj? – kérdezte egyenletes véve a levegőt, egy pillanatra sem emelve rám tekintetét.
- Mit érdekel ez téged? – kuncogtam fel, már igazán vágyva egy rendes kielégítésre, amiért akkor bizony Park Chanyeol volt a felelős. Nem volt szükségem az érdeklődésére, csupán a szexuális szolgáltatásait vettem igénybe, nem a megjátszott érdeklődő énjét. – Ne beszélj, hanem kefélj! – Fürdős kurvákat megszégyenítő megnyilvánulásom után, a colos hangosan felmorrant, majd erőt véve magán, egy hatalmasat lökött rajtam, fejemet ezzel kicsit beütve a csempébe. Felnyögtem, miközben haját markolászva kúszott mosoly ajkaimra, mivel elértem a kívánt hatást: Jó volt. Egyszerűen a bennem tomboló feszültséghez remekül párosult a tehetetlen szexuális vágyam, és egy bizonyos pont eltalálása után, még többet akartam a fiúból, hiszen eddig meg voltam elégedve a teljesítményével.
 Hangosan sóhajtozva, időnként erőteljesebben felnyögve adtam Chanyeol tudtára, mennyire imádtam cselekedeteit, és nagyon úgy festett, ő is épp annyira élvezi a helyzetet, mint én. Izmai minden nagyobb löketnél látványosan befeszültek, aminek megpillantása után, hihetetlen nagy mennyiségű vágyat éreztem arra, hogy ajkaira marjak. Piszok dögösen festett, olyannyira, hogy csupán egy-egy rám vetődő pillantásától el tudtam volna menni, holott odalent is készültem a végletekhez.
- Chanyeol… - vonyítottam hosszasan nevét, mire a fiú elmosolyodva hajamnál fogva húzott le magához egy szenvedélyes csókra, amely belém fojtotta eddigi sóhajaimat. – Én mindjárt… - pihegtem ajkaira, minden egyes döfésénél felnyögve, ahogy ő belemosolygott csókunkba.
- Várj még – kérte halkan ejtve ki szavait, játékosan mosolyogva rám, ami teljesen máshogy festette le őt. Ezelőtt még nem is vettem észre, de Park Chanyeolnak hihetetlen édes mosolya volt; fiatalos, kifejezetten kedves, ami aranyosnak hatott a mély hangja miatt. Egyszerűen… varázslatos volt.
 Legnagyobb meglepetésemre a fiú ugyanolyan élénk vigyorral arcán csókolt meg, mint ahogy azzal előbb megajándékozott, miközben hosszú ujjait meredező férfiasságomra vezette, s lassan húzogatni kezdte rajta a bőrt. Belenyögve egyet csókunkba túrtam hajába, magamhoz szorítva makulátlan testét, amelyen már kezdtem szétszóródni az apró izzadságcseppek. Ahogy keze egyre gyorsabban mozgott péniszemen, csípője olyan tempóban lökött rajtam nagyobbakat, ezáltal elérve nálam egy olyan kettősséget, ami már nem bírt el ekkora szexuális feszültséggel.
 Egy váratlan mozdulatban ellöktem magunkat a faltól, mire a fiú lábait megcsúsztak, és mind a ketten elterültünk a jéghideg padlón, ami Chanyeolnak jobban fájt, mint nekem, mert én tűzforró testére érkeztem.
- Minden oké? – kérdezte lesandítva rá, de a válasz csupán egy heves csókban érkezett el hozzám, és néhány nagyobb lökésben, amely újabb nyögéseket szedett ki belőlem. A fiú fáradtnak tűnt, így úgy döntöttem, én veszem át az irányítást; ledöntöttem testét, hogy kényelmesen elfeküdjön, majd csípőmet mozgatni kezdve értem el, hogy ezúttal belőle szakadjon fel néhány elismerő sóhaj. Mihelyst egy erőteljesebbet löktem magamon, Chanyeol felhörögve rakta kezeit fenekemre, mintha csak jobban magára akart volna húzni, hogy az élvezetek száz százalékban csak magának tudhassa. Körmeit érzékeny bőrömbe vájta, aminek hatására ajkaimat egy kisebb moraj hagyta el, hiszen ezzel csak fokozta a bennem tomboló feszültséget.
- Chanyeol, én… – nyögtem nevét lehajolva idéző ajkaihoz, hogy orgazmusom előtt még lophassak tőle egy csókot. Legnagyobb meglepetésemre viszont, mielőtt még teljesen leérhettem volna hozzá, a fiú hirtelen felült, s átölelve vékony testemet, gyengéden birtokba vette ajkaimat. Különös volt érezni a sok fájdalom és szadista élvezet után egy kis kedves kényeztetést; lágyan mozgott ajkai enyémen, miközben nyelvével végigsimított alsó párnáimon, ezzel érve el, hogy leejtsem állkapcsom neki. Csókja törődő volt, érzelmes, mintha nem is ugyanaz az ember lüktetett volna bennem, mint aki nyelvjátékával varázsolta el ajkaimat. Egyszerűen nem értettem…
 Vadsága váratlanul tért vissza mozdulataiba, ahogy huncut mód mosolyogva vált el tőlem; újra vadul döfni kezdett rajtam, így már csak percek választottak el a végső kielégüléstől. Ahogy az izzadt felsőteste enyémhez szorult, ahogy éreztem hevesen dobogó szívét, ahogy percről percre egyre hangosabban sóhajtozott, miközben csókjaival képes lett volna megfullasztani. Ahogy minden egyes mozdulata miatt képes lettem volna elfelejteni az összes szemétséget, amit velem művelt. A hangja, az arca, a gesztusai, a teste, a végbelemben található férfiassága, amely bármelyik pillanatban elsülhet… Már nem bírtam tovább.
- Baekhyun! – Először mondta ki a nevemet rendesen… Akkor kellett tőle ezt hallanom, amikor a férfimosdó padlóján, szex közben nyögdécseltem miatta, s csak eme egy szava tudatosítása révén, képes voltam kettőnk közé élvezni, halkan visítva fel, akár egy örömét visszafogó, kamaszlány. Még néhány kisebb döfést éreztem magamban, s egy bőrömet irritáló, kifejezetten kellemetlen pillanatot követően, Park Chanyeolnak szintén orgazmusa volt, de nem bennem ment el. A fájdalmas pillanat megfelelt annak, amikor kihúzódott belőlem, csak azért, hogy ne kelljen kipucolnom magam a történtek után. Ezek szerint ő figyelt volna rám?
 Hosszú, kínos perceken keresztül a helység csendjét csupán megfáradt lihegésünk töltötte be, miközben még mindig ugyanabban a pózban realizáltuk cselekedeteinket. Chanyeol ölében, karjaimat nyaka köré fonva pihegtem, próbálva visszanyerni rendes énemet, s ép gondolataimat. Én komolyan lefeküdtem vele? A szüzességemet egy olyan fiúval veszítettem el, akit elvileg jobban utálok, mint az elitista gazdag kölyköket? Oh baszki… ennyire be lettem volna indulva? Mondjuk tény, hogy eléggé jó volt a szex, és sokakkal ellentétben engem nem nagyon érdekel ez a szüzesség elveszítős dolog… de akkor is; pont Chanyeollal? Én teljesen meghibbantam, ez már biztos, de vajon rendezhetnénk úgy ezt az incidenst, mintha meg sem történt volna?
 Ezen gondolkozva álltam fel a fiúról, hatalmasat szisszenve, mert a fenekem úgy sajgott, mintha az előbb húztak volna ki belől egy szétnyitott esernyőt. Rohadt kellemetlen volt, de szerencsémre a gondolataim nagy részét akkor lefoglalta az, hogy minél gyorsabban leléphessek tőle, így nem maradt időm foglalkozni a sajgó farpofáimmal. Kissé idiótán járva kapkodtam fel a földről a ruháimat, miközben lassan öltöztem fel, fél szemmel az aktusban résztvevő másik személyre pillantva, aki hasonlóan cselekedett, mint én, csak éppen az enyémnél is tempótlanabb mozdulatokat alkalmazott. Megpróbálva nem Chanyeolra figyelni, felvettem ingemet, s mikor már be akartam volna gombolni, észrevettem, hogy a fiú hevességében szétszakította a ruhadarabot, így laza stílusban kellett hazaindulnom. Halkan felsóhajtva, kikerülve a lassan öltözőt, a kabátomhoz léptem, majd sziszegésemet visszafojtva felvettem azt, s teljes készenlétben álltam ott, a férfimosdóban. Táskámat vállamra dobtam, majd az ajtóhoz léptem, pillanatokig magam elé meredve, nem tudva azt, hogy lelépjek egy szó nélkül, vagy sem. Végül az utóbbi mellett döntöttem.
- Te is jössz? – kérdeztem csendesen fejemet kicsit az irányába fordítva. Chanyeol meglepetten pislogott rám, továbbra is az öltözködéssel foglalatoskodva.
- Menj csak – válaszolt lágy hangon, amely akkor simogatta dobhártyáimat. – Én még maradok egy kicsit.
 Bólintottam. Aztán, fájó fenékkel, komótos lépteket indítva, kimentem abból a bizonyos férfimosdóból, hogy aztán egész úton hazafele azon járjon az agyam: Mi a redvás büdös anyám picsáját műveltem az előbb?


You May Also Like

12 megjegyzés

  1. Ó igen! Erre vágyott az én szívem/lelkem egy ilyen kibaszottul kimerítő nap után!

    Noel bazdmeg! annyira, de annyira tudtam, hogy: Ezek. Most.Kefélnek.
    Ésméghogy! Hát komolyan összefostam magam. Nagy fangörcsölések közepette ajándékozlak a kommentel nézd el nekem, ha rövid lesz!
    mi az, hogy csak így lelépnek? Oké értem én, hogy csak szex, de legalább megvárhatták volna egymást... ChanYeol te állat! Annyira imádom mikor egy ilyen állatnak van beállítva :P -valaki ilyen állapotban hozzám vághatná ;)
    BaekHyun! Te pöcs! Én is tudom, hogy ha valakit utálsz az könnyen átcsaphat "szerelembe", de ez a Park gyerek leköpött!!! Most .... Inkább hagyjuk!
    Nagyon jó volt! Éreztem a zsigereimben, hogy itten nincs menekvés ezek kúrni fognak! /bocsánat a meg nyilvánulásom miatt/
    Remélem hétvégére jön a kövi és remélem bele teszed a ChenHun szálat! :D
    By: Atina!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki ennyire rémes napja volt...? xD Mondjuk én nem értem a lábam, szóval.. :D

      Wuhahaha; nálam mindig kefélnek. NOELNÉL CSAK KEFÉLNI LEHET! XD Amúgy nem, de szerintem erre azért lehetett számítani.
      Örülök, ha ennyire tetszett ^^ Szeretek szex jeleneteket extrémebb helyszínen írni ^^
      Höhöhöhöö---> Röhög a kicsi lelkem, mert szerény személyem pontosan tudja, hogy mik lesznek majd a következő fejezetben, ami szerintem neked nagyon tetszeni fog ^^ Még ennél is jobban ^^ Yeol meg egy állat. És küldöm neked....
      BaekHyun hülye; de erről majd részletesebben a folytatásban. ;)
      Megbocsátom eme megnyilvánulást, mert ezek tényleg kúrtak egyet xDDD Nincs mit ezen szépíteni.
      Hétvégére nem ígérek semmi biztosat, mert el leszek havazva, de igyekszem majd valamit produkálni nektek. ^^
      Noel <3

      Törlés
  2. Azt hiszem ezzel a fejezettel sikerül ezt a kurva hosszú napot túlélnem!
    Úristen ez a rész... annyira reménykedtem az előző fejezet végén, hogy Chanyeol megcsókolja és nem megüti, de az hogy itt most dugni fognak hatalmas löketet adott fangörcsökkel teli szívemnek.:D ^^
    Esküszöm ahogy olvastam, éreztem hogy forró az arcom.xD De egy jó történet ezt váltja ki az olvasóból.
    Miért érzem úgy, hogy ettől az utállakdeszexeljünk jelenettől még nem lesz azért minden habostorta?
    És tényleg, egyet kell értenem az előttem szólóval...Baekhyun téged LEKÖPÖTT Park Chanyeol! Mondjuk ahogy olvastam ezt a részt, Baek elég mazochistának tűnt...de nem baj, ez tetszik.xD
    Hű, tényleg kellett nekem ez most, várom a kövit és én is reménykednek egy kis ChenHun szálban.:)

    Ölel, BaeBae

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^ Bár nekem is hosszú napom volt, élvezet ezeket a sorokat olvasni a tanulás mellett xDD
      Nálam nincs olyan, hogy csak egy csók... Itt vagy dugnak vagy nem, és az előbbi nyert, mint olvashattad xD. Örülök, hogy ki tudtad fangörcsölni magad ˘˘
      Forró volt az arcod? O.o Ennyire belepirultál volna? :3 De édes vagy ^^
      Hát nem tudom miért érzed úgy, de szerintem nektek tetszeni fog a folytatás, amit valószínűleg az utolsó rész is lesz ^^
      Igen leköpte, Baek mégis lefeküdt vele, mert egy mazochista idióta xDDDD
      Miért ragaszkodtok ti ennyire a ChenHunhoz? xDDD Nah, majd megnézem mit tehetek ezzel kapcsolatban ;)
      Noel <3

      Törlés
  3. Hogy én mindig kifogom az olyan ficiket, amiktől szívrohamot tudok kapni TT előre érzem, hogy én ebbe fogok belehalni.. xdd Istenem, hogy mennyire vártam én ezt a részt... Nem telt el úgy nap, hogy ne gondoltam volna rá. Bár sejtettem, hogy csók lesz a vége, de ez... ez több volt, mint amennyire számítottam :'DDDDD Huh... még most sem jutok szóhoz, csak a képkockák ugrálnak a fejemben xD Annyira imádom az írás stílusod, mert tényleg olyan, mintha belelátnék Baekhyun fejébe :)
    Régen olvastam már ilyen jó szex jelenetet, még akkor is, ha a végén szó nélkül hagyták ott egymást, de egyszerűen, ez... leírhatatlan, hogy mennyire tetszett... és közben még a kávém is kihűlt xD Na de mind egy TT
    Félve jegyzem meg, de remélem, hogy lesz még benne ilyen rész :'3 Fighting, ha lehet, soha ne hagyd abba! xD Jól van, tudom, hogy ez sosem fog bekövetkezni... de ha esetleg unatkozol, én szívesen olvasok BaekYeol oneshotokat, és ezt most nem célzás volt ;3
    p.s. elolvastam már pár oneshotodat, és nem tudok velük betelni TT-TT
    Lilla voltam. ♥

    Így visszaolvasva nem éppen egy épkézláb megjegyzés, de még be vagyok zsongva, úgyhogy ilyenkor nem igazán tudom megfogalmazni a gondolataimat, sorrayy .-.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így jár az, aki tőlem olvas xDD Szeretem a meglepetéseket, és az olyan történeteket, amiknek a cselekménye nem ülepszik le, és próbálok én is ilyeneket alkotni ^^ Örülök, hogy vártad, annak pedig még jobban, hogy ennyire meglepett ez a fejezet ^^ Direkt akartam ilyenre, már nagyon szerettem volna valami fasza extrém helyen szexjelenetet írni, s nincs is jobb egy férfimosdónál. ˇ3ˇ Köszöni az írásstílusom, örülök, hogy ennyire megragadott ^^
      Ott kellett egymást hagyniuk szó nélkül, hiszen elvileg nem kedvelik a másikat xD Persze ez majd később meg fog változni, de ez még a jövő zenéje ^^
      Nem tudom, hogy lesz-e még szexjelenet, szerintem nem, de még bármi megváltozhat. Úgy érzem a folytatás lesz az utolsó rész, szóval készüljetek fel lelkiekben xDD nem terveztem még egy darabig abbahagyni ;)
      Lesz még BaekYeol, mert ahogy látom nagyon szeretitek, nekem meg nincs különösebben kifogásom ellene ^^
      Köszi, hogy írtál! ^^
      Noel <3

      (Nem lett össze-vissza nyugi ;) )

      Törlés
  4. Az oké, hogy azt mondtad, hogy nagyon foglak imádni ezért a részért, de nem gondoltam volna, hogy ennyire!!! Sokkot kaptam, de olyan jó volt!!! Előjött a gyengéd Chanyeol juhúúúúú!!! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy fog viselkedni ezek után Baekhyunnal,,, Alig várom a következő részt! Fighting!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy kitaláltam basszus! XDDD Köszönöm, hogy a vártnál is jobban imádsz ezért a fejezetért xD Oh, ha tetszett a gyengéd Chanyeol, akkor a következő fejezetért egyenesen rajongani fogsz, de nem spoilerezek xDD Nemsokára remélhetőleg kint lesz a folytatás, de nem tudok semmi biztosat ígérni. Köszi, hogy írtál! ^^
      Noel <3

      Törlés
  5. Szia Noel!
    Na igen, ez egy remek kérdés kedves Baekhyun...Mi a frász volt ez? Hülye kérdés tudom ^^ Az biztos, hogy benne volt a pakliban, hogy ezek bizony szexelni fognak.
    Hm...ezek után vajon hogy fognak egymáshoz viszonyulni? Ès Baek elmondja-e Sehunnak vagy Jongdaenak? :-\
    Bocs, hogy nem reagáltam eddig arra, hogy én lettem a 100. kommentelő, csak a nagyim temetése voltna héten és amiatt eltolódik minden, amivel foglalkozni szoktam. Bevallom megállt bennem az ütő, mert hirtelen nem is tudtam volna mit kitalálni, annyira használhatatlan a fantáziám. :-( Ezért is nem fogok pl. műfajjal szolgálni.
    Két páros közül se bírok választani: BaekLay vagy SuLay. Bár nem tudom hogy megy egy fic kitalálása, de ha most itt adnék pár instrukciót az egyikhez, de neked meg egy sokkal vadítóbb ötleted lenne már rögtön a másikra, az elég gáz lenne. Szóval amelyik párral eszedbe jut előbb egy remek kis szösszenet az lesz a nyerő szerintem. (Azt meg csak zárójelesen jegyzem meg, hogy találtam egy predebut képet a gépemen, amin Soo és Junmyeon összeölelkezve alszanak, amitől a hidegrázás rámtör, ha csak látom. Persze jó értelemben. Ez nem tartozik az általad írandó os-hoz csak jártatom a virtuális szám.)
    Nem lettem valami nagy segítség. :-/
    Most pedig megyek elolvasni a kövi részt, de írni nem tudom mikor fogok rá. ^^ Pusz
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ditta! ^^
      Baek nagyon jó kérdéseket tesz fel tudom ^^ Vicces amúgy ide kommentet írni úgy, hogy már van folytatás xDD Nem fogok spoilerezni ^^
      Részvétem a nagymamád miatt :( Az OS miatt pedig ráérsz, én sem szaladok el, sürgetni meg nem sürgetlek, mert ez nem egy olyan életbevágó dolog ^^ SuLay <3 Nagyon-nagyon szeretem ezt a párost, velük írtam életem első ficijét is (amit most a kukába hajítanék). A BaekLay-t is nagyon szeretem, szóval bármelyik párost is választod, én örömmel fogom megírni ^^ Csak TaoHun-t és XiuHan-t nem írok, de őket NAGYON NEM SZERETEM! Btw nekem is megvan az a kép és KYAA. Szeretem Suho x Kyungsoo párost, szerintem nagyon cuki ^^
      Jó olvasást, a kommenttel pedig ráérsz ^^
      Noel <3

      Törlés
  6. Na jó, oké, tök véletlenül találtam ennek a ficnek ezt a fejezetét, de ez rohadt jó volt. Egy-egy soron hangosan felröhögtem.
    "ahogy testem próbálta szokni a végbelemben uralkodó szokatlan vendéget"
    "a fenekem úgy sajgott, mintha az előbb húztak volna ki belől egy szétnyitott esernyőt"
    Nekem ez a megfogalmazási mód hiányzott így hajnali háromkor fennülve egyedül az éjszakában. Tuti, hogy mostantól többször fogsz látni a blogodon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, ezt is de régen írtam XD
      De, örülök, hogy tetszett, és tudtál rajta nevetni egy jót hajnali háromkor :D
      Várlak majd még ^^
      Noel ♥

      Törlés