Üzemeltető: Blogger.

Vörös égbolt éjfélkor

by - 19:17




Részeg vagyok talán, vagy tényleg bíborral van kifestve az ég? Élesen világít rajta a hófehér hold, körülötte halovány csillagokkal. Hosszú fekete haj lobban a sötétben; egy lányhoz tartozik. De várjunk csak… Szakálla van. Nem is akármilyen; tejszínű, benne pedig csillámló halak úszkálnak.


Valóban részeg vagyok? Felbukkan mellette ez kecses balerina, ám hasa akkora, akár egy boroshordó. De nem egy szimpla boroshordó; kék nedű szivárog belőle, elszáradva az éjszakában. Úgy tekereg az égitestek között, mint áldozatát becserkésző mérges kígyó.


Részeg vagyok? Csupán bámulok ki a hatalmas tetőablakon, mint gyermek a csillagvizsgálóban, próbálva rájönni a dolgok értelmére. Figyelem a furcsa alakokat, ahogy gyilkolják egymást, teljesen oktalanul.


Végül megszólal az óriás falióra, monoton kongással jelezve az éjfél eljövetelét. Hirtelenjében eltűnnek a harcoló testek, a túlsúlyos balerina és a szakállas lány. Mind semmivé válnak, mintha ott sem lettek volna. Egyedül a fehér hold és a sárgás csillagok maradnak a megfeketedett égen. Eltűnt a vörössége, már nincs bíborral leöntve.


Valószínűleg részeg vagyok. Alkohol íze van ajkaim között; rosé-t érzek, rózsaszínes árnyalatban. Aznap viszont nem ittam s nem is ettem semmit. Semmi sem volt bennem. Semmi sincs bennem.


- Üres vagyok – sóhajtom halkan. – Ennek semmi értelme nincsen. Az égvilágon semmi értelme…


És tényleg nincs értelme. Nem mintha kellene, hogy legyen, nem igaz?



Anime: Kuzu no Honkai

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Szia:D
    Na most beteg vagyok, szóval energiám nincs, de időm van, úgyhogy komment time.
    Hát. Nem tudom, hogy lehet, de nekem valósággal felüdülés volt ezt most olvasnom. Imádom, mikor olyasmiken tudok gondolkodni, aminek elvileg semmi értelme, de én mégis többet képzelek bele mint ami. Meg hát szeretek elvont dolgokon agyalni, vagy csak szimplán egy tök nem elvont dologból elvontat csinálni XDD.. Ja, ez vagyok én xD...
    Egyébként én most halál komolyan mondom neked, hogy én egyszer már álmodtam ilyet. Majdnem ilyet. Nyilván nem pont ugyanilyen karakterekkel, de húúú... Utána jött az internetes álomfejtő XDD...
    Najó nem tudok mit írni. Az a baj, hogy egy csomó minden van a fejemben, csak sokszor nem merem leírni/elmondani, mert hát retardáltnak néznek. Szóval nem is próbálkozom XDD
    Amúgy tényleg tetszett, és ha megjönne a kedved még több ilyesmi írására, akkor tudd.......... *mostképzeletbenaválladrateszemakezemésilyenszámíthatszrámarcotvágok* én biztosan itt leszek, és biztosan olvasom.
    Lucy :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Nem leszek most hosszú, mert sietnem kell, de köszönöm, hogy írtál ^3^ Örülök, hogy tetszett ez a kis elvont szösszenet, és még inkább örülök, hogy ha esetleg még egyszer írnék ilyet (vagy többször), egy ember mindig lesz, aki értékelni fogja ^^
      Noel ♥

      Törlés
  2. Hmm... :D Nem vagyok egy nagy kommentelő :D
    Azt hiszem, ideje téged is zavarnom egy kicsit, egy díjjal :D
    http://huyaoifanfictions.blogspot.hu/2017/03/dij-2-o.html
    azaz 2-vel :D bocsi
    Imádom az írásaidat, mostanában ezt olvastam a legtöbbször, szóval ide kommentelek. remélem, nem okozok problémát. <3

    VálaszTörlés