Üzemeltető: Blogger.

Díj!

by - 21:28




Sziasztok! ^^

Nem fanficivel jöttem, és nem is valami érdekfeszítő baromsággal, ami a fejemből pattant ki, mert egy olyanhoz jelenleg túlságosan fáradt vagyok! Ahogy a címből is kiderült, egy díjról lenne itt szó, amit nagyon meg szeretnék köszönni Akashara asszonyságnak, borzasztóan örültem, mikor megláttam! ^^ 


A díj szabályai:

1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról tíz dolgot!
3. Válaszolj tíz kérdésre!
4. Tegyél fel tíz kérdést!
5. Küldd tovább tíz embernek!
(Na, akkor csapjunk is a lovak közé)


10 dolog magamról:

1. Tudok fogmosás közben hibátlan kiejtéssel énekelni
2. Park ChanYeol füleim és Do KyungSoo mosolyom van
3. A családomban a legfiatalabb egyben a(z) (egyik) legmagasabb vagyok
4. Ha nagyon mosolygok, eltűnik a szemem
5. Nem tudok féltékeny lenni. Ez az érzelem, valahogy teljesen kiveszett belőlem
6. Amikor köszönnek nekem, automatikusan elmosolyodok, és úgy köszönök vissza, még akkor is, ha valaki olyan üdvözölt, akit nem kedvelek vagy semlegesen állok hozzá.
7. Az emberek sosem tudják eltalálni a valós koromat
8. Gyakran kérdőjelezik meg a nemi identitásomat
9. Az elvont humorom néha ijesztő
10. Az egyik asszonyom állítása szerint: "Noel nem az a könnyen felingerelhető típus, de ha egyszer dühös, akkor nagyon félsz tőle"


10 kérdés, amire válaszolok:

1. Miért lettél Kpopper?
- Nos, ez egy baromi jó kérdés, amire nem tudnék jó választ adni. Ez olyasmi, mint a szexualitás; nem választás kérdése. Egyszerűen csak beleszerettem a kpop műfajába, és most itt vagyok.

2. Mi a célod?
- Az attól függ, mihez/kihez, milyen kategóriában, mekkora fogalomban. Minden területen mást szeretnék elérni, de elsősorban éreztetni szeretném - legfőképpen a külön tanáraimmal - hogy a belém fektetett idő nem volt felesleges. Az életben pedig - egy kicsit később - szakmailag és emberileg is egy elismert ember szeretnék lenni, de elsősorban a saját elvárásaimnak akarok megfelelni. (Kit érdekel a többi ember? XD)

3. Mire vagy a legbüszkébb az életedben?
- Elég sok mindenre büszke vagyok, főleg, ha csak apróságokra gondolok. De ha egyetlen egy dolgot kellene kiemelnem - a jó sok közül, amikért vér és verejték árán megküzdöttem - akkor az A Different History megalkotását mondom. (Részletek majd később ;) )

4. Kik a kedvenc yaoi párosaid?
- KrisHun (egyértelműen), ChenHun, NamKook.... és jelenleg csak ennyi jut eszembe, mert ők a legfőbb kedvenceim, de még sok más párost nagyon szeretek.

5. Mennyire szoktad rosszul érezni magad, amikor nem ír senki semmit egy új fejezetedre a történeteidben?
- Annyira nem. Igazság szerint ritkán történik meg velem az, hogy semmilyen formában nem kapok véleményt, így ezt a "vélemény nélküli" létet annyira nem tudom átérezni.

6. Szoktál más íróknak tanácsot adni?
- Csak abban az esetben, ha kérnek. Ki vagyok én, hogy másoknak osztogassam az észt? Ha valaki az őszinte véleményemet akarja hallani, annak csupán kérnie kell, és általában kertelés nélkül megmondom a tutit, viszont feleslegesen nem fogom jártatni a szám egy olyan embernek, akit nem érdeklek.

7. Mennyire gondolod komolyan az írást, mit szeretnél elérni?
- Az írás számomra egy kifejezés mód, szórakozás és nem utolsó sorban szórakoztatás. Szívesen adnék ki könyvet, szívesen maradnék meg csak a blogolásnál, de valaki még azt is tanácsolta, hogy később oktassak kreatív írást valami szemináriumon. Bármit is kezdek magammal, az írás ott lesz velem, tehát mondhatjuk azt, hogy komolyan gondolom.

8. Mi az, amit a világon a legjobban szeretnél?
- A lét fogalmát nem szeretnéd megkérdezni? Basszus, erre tényleg nem tudok csak egy dolgot mondani. Szeretnék kijutni Koreába, szeretnék megtanulni egy távol-keleti nyelvet, szeretnék eljutni valamilyen kpop koncertre, szeretném a kezemben tartani a diplomámat, szeretnék kiadni egy könyvet... Eléggé sok mindent szeretnék, azt azért lássuk be!

9. Ki az az ember a kpop csapatokon belül, aki meg tud siratni vagy felvidítani téged bármelyik pillanatban?

- Hát a megsiratás egy pöppet túlzás, mert én nem szoktam csak úgy sírni egy idol miatt, viszont a drága Jeon Jungkook, akármelyik pillanatomban vagyok, képes a hangulatomhoz alkalmazkodni, és ha kell felvidít, megfangörcsöltet vagy csak énekel a szép hangjával valami trú emó számot, amire depizhetek. Szóval ja, az én kis UB-m ott van velem, vajban szarban.

10. Hiszel a természetfelettiben?
- Az esetek 99.9%-ban nem. Semmiféle természetfelettiben nem hiszek, csak abban, hogy Ady ereje mindig velem van, ha szükségem van rá. (Köszpusszcsá)


10 kérdés, amit felteszek:

1. Miért szeretted meg a yaoit?
2. A családod/szüleid/barátaid tudják, hogy ilyen témájú dolgokat olvasol/írsz?
3. Hogy reagálsz egy negatív kritikára?
4. Melyik yaoi párost utálod a legjobban?
5. Mi az, amitől mindig kijössz a sodrodból?
6. Milyen érzések kavarogtak benned, amikor publikáltad a legeslegelső történetedet?
7. Eddig hány történeted van?
8. Angolul vagy magyarul szeretsz inkább olvasni?
9. Melyik a top 3 kedvenc fanficid?
10. Ha kiadathatnál egy könyvet, az meleg témájú lenne?



Jelöltek (oda teszitek ki, ahová akarjátok):

百合 勇 コブラー (Yong)
Ziluolan Xiao

Kirichan
Letty Vitárius

(Nekem csak ennyi jött össze, sajnálom >w<)

You May Also Like

0 megjegyzés