Üzemeltető: Blogger.

Love of Shame (BaekYeol, ChenHun) || Prológus

by - 18:52

Megjegyzés: A történet, folytatása a School of Shame c. fanficimnek (Ez amolyan 2. évad, ha valakinek így jobban tetszik)


FEJEZETEK: 




Prológus


 Fáradtan túrtam bele, kissé izzadt, már zsírosodó tincseimbe, melyek idegesítően csapódtak szemeimbe, meggátolva ezzel az olvasást. Eléggé megnehezítették a tanulásomat, pedig ha valaki, akkor én tényleg nem voltam olyan típus, akit az efféle apróságok ki szoktak zökkenteni a filozófia tankönyv érdekes oldalaiból.
 De azon a szombat délutánon rohadtul nem volt kedvem az élet nagy kérdésein merengeni, s az azokról szóló elemzésekre verni a nyálamat. Pedig Istenem, régebben milyen nagy örömömet leltem egy-egy hosszabban kifejtett vélemény értelmezésében, te jó ég! Na ja, azok a kellemes idők is kurva hamar véget értek, de még feldolgozni sem volt időm az elvesztésüket.
 Voltak, majd szélsebesen meg is murdáltak.
 Emlékszem, néhány héttel ezelőtt még minden olyan kibaszott szivárványos volt! Semmi kötöttségbe nem botlottam, boldogan éltem távol a sznob szüleimtől, egy hangulatos kis lakásban, gimnáziumi szerelmemmel, s legjobb barátommal, meg annak pasijával. Meglehetősen jól elvoltunk, mi négyen, meg is lepődtem, hogy milyen lazán el tudtuk viselni a másikat.
 Hát ja, nem véletlen a mondatnál az a bizonyos múlt idő.
 Levettem szemüvegemet, s összeráncolt homlokkal, halántékomat kezdtem dörzsölni, de olyan nagy elánnal, mintha az életem múlt volna ezen.

 Holott csupán felidéztem azt a délutánt, amikor minden elbaszódott, hála egy bizonyos személynek…

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. OMG
    Jézusom
    Ember, meg fogsz ölni
    Komolyan
    Az egyik legnagyobb kedvenced tőlem és most folytatni fogod *-* imádlak. Bár te mondod mindig, hogy nem vagy nagy Baekyeol párti XD
    Szóval... ez eddig jó (csak a szokásos Noel szint), de nem sok minden derül ki belőle :c
    Köviit, mert imádom *^*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A végén még rájössz, hogy valójában ez a tervem XDD
      Megmondom őszintén, nekem is az egyik legnagyobb kedvencem magamtól (ha mondhatok ilyet), mert annak ellenére, hogy mégiscsak BaekYeolról beszélünk, imádtam írni, és szerintem ezt az évadot is imádni fogom ^^ Remélem, majd te is ;)
      Első fejezet pedig nemsokára érkezik ;)

      Törlés
  2. Szia^^
    Orulok neki hogy folytatod:3 Bar te nem nagyon szereted oket,lehet hogy ez majd megvaltozik:) De nagyon orulok neki hogy folytatod:3 Alig varom hogy olvasam^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Már érett bennem nagyon a dolog ^^ Nem hiszem, hogy ez valaha meg fog változni, de tény, hogy a SOS sorozatot nagyon szerettem írni ^^ Szerintem ezt is szeretni fogom ^^ Hamarosan hozok folytatást ^^
      Noel ♥

      Törlés
  3. Ó, de jó, hogy folytatod :o Úgy látszik jó az időzítésem, mert még csak a napokban fejeztem be az elődjét :'D
    Kicsit el vagyok havazva és kavarognak rendesen a gondolatok a fejemben, de még így is elérted, hogy már most tűkön ülve várjam a folytatást.^^" Azért remélem a BaekYeol páros megmarad, mert a te sztoridban nagyon megkedveltem mindkettőjüket (főleg együtt :p).
    Egyébként, minél többet olvasok a munkáid közül, annál jobban kedvelem a stílusodat. Pedig már az elején sem hittem volna, hogy tudod ezt tetőzni. Nembaj, legalább elmondhatom magamról, hogy nem csak előadókért rajongok, hanem egy íróért is!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értesz az időzítéshez, ezt meg kell hagyni :D
      Örülök, ha már csak ezzel a néhány sorral is felkeltettem az érdeklődésedet. Előző este szerettem volna folytatást hozni, de annyira elfáradtam valamiben (mert tegnap jóformán semmit sem csináltam), hogy viszonylag hamar bealudtam. De majd ma reggel, ígérem lesz első fejezet ^^
      Köszönöm szépen ^^ Nagyon jólesnek ám a szavaid, igazán aranyos vagy, és tényleg nagyon örülök, hogy a műveim és a stílusom is elnyerte a tetszésedet ^^

      Törlés