Üzemeltető: Blogger.

Ez már a negyedik! || Díj!

by - 19:37



Még márciusban a blog ismételten kapott egy díjat, amit szeretnék megköszönni Lillcso's here blog vezetőjének, Lillcsónak ^^ Jó olvasni, hogy anno még inspiráltam bárkit is írásra - még ha ezt mai szemmel nehéz is elhinni.




Srácok, ahogy azt már nagyon jól tudjátok, senkinek nincs továbbküldenem ezt a díjat, ennek ellenére válaszolok a kérdésekre, mert lázadó vagyok - és mert imádok kérdésekre válaszolni. De, azért rójuk le a közelető köröket, és ismertessük a blog alapvető szabályait (amiből galádul kettőt kihagytam, mert azokat sosem teljesíteném).



Szabályok


1. Ismertesd a szabályokat ✔
2. Nevezd meg és linkeld be azt, akitől a díjat kaptad ✔
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre ✔


Na, de akkor vágjunk is bele a kérdésekbe!


1. Gondolkoztál már azon, hogy foglalkoznál komolyabban is az írással a jövőben? Milyen céljaid vannak ezzel kapcsolatban?


- Állandó téma ez nálunk, bármilyen meglepő is. A szüleim nagyon támogatóak, és hisznek bennem, ami igazán jólesik tőlük - és éppen ezért szeretnék azt, ha író lennék. Remélem, most mindenki ki fog térni a hitéből, de tőlem sem áll távol ez a gondolat, viszont még semmi sem biztos. Majd érettségi után (folytatva az apám által megkezdett hagyományt) szeretnék jelentkezni a színművészetire, több szakára is. Próba-szerencse alapon felvételiznék a klasszikus, színész szakra (most nem fogok utánanézni, pontosan mi a neve, mindenki érti, mire gondoltam), és ha az nem jön össze, akkor forgatókönyv-író szakra szeretnék tovább menni, hogy fejleszthessem az írásstílusomat, és több fele nyithassak is a későbbiekben. Ugyanakkor, még egy japán vagy koreai szakon is gondolkodom, de ez még messze van, aztán ki tudja, később mit hoz az élet.


2. Melyik bandával szoktál sokat írni? Miért velük?


- Ahogy az a címkékből is látszik, az Exo van nálam leginkább terítéken, ami a közeljövőben meg fog változni. Igazából azért írtam/írok sokat az Exóval, mert velük kezdtem, ők voltak az első bandám, sokan vannak, sok ship is van, aztán valahogy mindig ők lettek a kiválasztott szereplők. Viszont - mivel ma már eltávolodtam tőlük rendesen -, ezen szeretnék változtatni. A kevésbé ismert avagy kegyvesztett bandákkal fogok írni a későbbiekben. Ennek ellenére be van tervezve még sok Exo fici posztolása, de azok régebbiek, vagy egy versenyre lettek megírva. Emellett persze a KrisHun továbbra is hatalmas kedvencem, tehát belőlük sem lesz hiány.


3. Ha lehetőséged lenne egy napra egy idol bőrébe bújni, ki lenne az, és mit csinálnál az ő testében?


- Huh, hát ez egy érdekes kérdés. Őszintén szóval, sok idol bőrébe belebújnék, szóval most felsorolok néhányat, és melléjük pár okot.
1. Kim HanBin (B.I) - Lélektársam az az ember, így természetes, hogy bele akarok bújni a bőrébe. Valószínűleg (és ez a többi idolra is igaz), tesztelném, hogy koreaiul beszélnék, vagy magyarul, lenne nekem is tehetségem, mint nekik, vagy nem ésatöbbi. Amúgy tuti bejárnám az egész iKON dormot, az egész YG ügynökséget, és frankón hülyét csinálnék magamból, hogy Hanbinkának később rendesen égjen a feje. 
2. Ailee - Őt azért választom, mert tudni szeretném, milyen érzés olyan csodálatos hanggal élni (és persze, énekelnék torkom szakadtából). 
3. Lee HongKi - Példaképem ez az ember, és nem elégszem meg a közelgő koncerttel sem, én a bőrébe akarok bújni. Nála ezer azt csinálnám, hogy gyorsan létrehoznék egy instagram fiókot, telepakolnám dögös képekkel, csinálnék egy live-ot is, hogy mindenki megtudja, bizony real a fiók. Aztán bekövetném magamat (Noel instagram, nem követtetném be Hongkit saját magával xd), DE csak magamat, hogy menőzhessek. 
4. Kwon JiYong (G-Dragon) - Lássuk be, mindenki akar egy kicsit GD lenni, ahogy én is. Nála felhívnék majdnem mindenkit, akit a telefonban találok, majd átutalnék a magyarországi számlámra egy szép összeget. *evil smile*



4. Melyik fanfiction karakter lennél a legszívesebben, és miért pont ő? Hogyan élnéd meg a dolgokat, amiken ő átment?


- Saját karakter, vagy más ficijéből valaki? Mindegy, megválaszolom úgy, ahogy jólesik. Szóval (spoiler, saját karaktert választottam), valószínűleg Jackson lennék a BFF - Best Fuckin' Friends szerepezésből, mert mindig érdekelt ez a drogdíleres dolog. Vagy Jungkook lennék a The Death of Loverből, mert szívesen kinyírnék egy-két emberkét. Hogy hogyan élném meg... Mivel egyikőjük bőrében sem vagyok, ezért egyelőre még nem tudom.



5. Van valamilyen hobbid az íráson kívül?


- Hardcore otaku vagyok, szóval a mangák gyűjtése és a cosplayezés sem áll tőlem messze. Az utóbbi miatt olykor-olykor modellkedek is, de ez olyan csekély alkalmakkor adatik meg, hogy tényleg csak így halkan jegyzem meg. Emellett már lassan tíz éve színészkedem (egyre komolyabb szinten), szóval az is egy elég régi "hobbi". - Furcsa belegondolni, hogy azt előbb kezdtem, mint az írást. Valamint táncolok is, és régen énekeltem (vissza kellene térnem hozzá, hiányzik). És az egyik legkomolyabb hobbimat még nem is említettem, jaj: egy székesfehérvári diákrádiónál vagyok műsorvezető már röpke öt éve. Szóval ja, van életem az íráson kívül is.



6. Melyik banda imponált neked leginkább a zenéjükkel?


- Ráálltam mostanság a szólistákra, és az ő dalszövegeik nagyon megfogtak. Stílusban amúgy a YG-s bandák állnak hozzám a legközelebb, onnan is a BIGBANG és az iKON leginkább. Valamint a mai napig rajongok a 2NE1-ért, akik ugye már feloszlottak. De szeretem a Winnert és a Blackpinket is. Most GD új albumát hallgatom ronggyá, az Epik High szövegei is bejövősek, Lee Hi és az Akmu munkásságát is csillogó szemekkel követem nyomon, és a frissen debütált One zenéje is imponáló. 
 Emellett hatalmas Pentagon fan lettem ezen a nyáron, bekerültek a topba a srácok. Zico szólóit is kezdem egyre jobban szeretni, ahogy Dean dalait is. Nők közül hangilag Ailee lenyűgöz, de mostanság nem hallgatom. Heize megy nálam, Jessi meg Cheetah, és sokszor KittiB. Meg - természetesen - Fiestar Yezi és WA$$UP Nada. (Csak az Unpretty Rapstar bitch please). 



7. Mi az, ami a legtöbb inspirációt adja neked?


- A tapasztalat, emlékek, a képzeletem, a zene, egy-egy kép, kontextusból kiragadott momentumok... Nehéz lenne egy dolgot meghatározni.


8. Van olyan ember, aki a te példaképed az írásban? (lehet blogger is vagy író).


- Eddig még nem volt, és nem hiszem, hogy valaha is lesz.



9. Mi inspirált téged az írásra? Hány évesen kezdted el?


- Mostanság semmi, de kezdem visszanyerni az energiáimat, érzem. 8-9 évesen írhattam először, de komolyabban csak három éve kezdtem foglalkozni vele.



10. Mennyire törődsz azzal, hogy szép legyen a blog? Mennyi időt szánsz rá a dizájn elkészítésére, illetve milyen gyakorisággal változatod meg?


- Törődöm, mondjuk nem betegesen sokat, de nekem számít, hogy szép külleme legyen a blogomnak. Amikor kedvem van hozzá, akkor keresek valamilyen sablont, változtatgatom, de nem olyan gyakran, mert négy (!!) órákat is el tudok szöszölni a blog designjával. 



Well, azt hiszem ennyi lett volna. Az elején egész hosszasan válaszolgattam, de a végére már elfáradtam (gomenne). Helyenként nagyon eltértem a tárgytól, de mindegy, remélem a lényeg mindenben benne van. Még egyszer köszönöm a díjat és a kérdéseket! Legközelebb tényleg novellával jövök, megígérem!








You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Hmmmm Le HongKi bőrébe :3 Amit mellé fűztél, hogy megcsinálnál, azt nagyon adnám! Tuti, hogy azt az instát nézegetném egyfolytában xd

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjadhoz! És hajrá a továbbtanuláshoz.:)

    VálaszTörlés