Üzemeltető: Blogger.

Ismét egy Díj! ^^

by - 19:06



 Nem akarok nagyképűnek tűnni, de március folyamán néhányan megrohamoztak díjakkal, amiket nagyon köszönök, jólesik, hogy sokan próbálják így kifejezni a tetszésüket a munkásságom iránt. Sajnos, az egyikre most van időm válaszolni, de persze a többire is sort kerítek előbb vagy utóbb :3 Ezt a díjat a Golyóálló Fictionok íróitól kaptam, innen is üdvözlöm őket! 


A díj szabályai:
1. Ismertesd a szabályokat!
2. Nevezd meg és linkeld be az illetőt, akitől kaptad a díjat, és köszönd meg neki!
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!

Veselkedjünk is neki, ne habozzunk!


1. Mi a kedvenc K-pop dalod?


- Nem tudnék egyetlen egyet kiemelni, majdnem hatszáz zeneszám van a telefonomon, és ennek a nyolcvan százaléka kpop. De felsorolok párat, amiket mostanában a legtöbbször hallgattam:
iKON - RHYTHM TA
Rap Monster - Monster
BIGBANG - Girlfriend
FT ISLAND - Shadows
Kim Juna - Summer Dream
És legyen is akkor ennyi elég ;)




2. Mi inspirál az írásra?


- Maga a történetalkotás varázsa. Kitalálni egy karaktert, gondosan felépíteni a jellemét, különféle helyzetek elé állítani, hogy próbára tegyük őt... és még sorolhatnám. Nincs különösebb inspirációm az írás szépsége maga az inspiráció. 



3. Hogy vélekedsz más fictionokról?


- Általánosságban negatívan, ahogy a(z) "A döntésképtelen író története" c. paródiámban is látszik, ha valakinek sikerült olvasnia a sorok között. A fanfiction elsősorban a fanok fantáziájának kiélésére való, nem valami komolyabb alkotására. Természetesen akadnak, akik minőségi munkát adnak ki a kezeik közül, de a többség nem. Ez szomorú, de ez van. Persze, időnként engem is ér pozitív csalódás, egyfajta kellemes meglepetés. A napokban például beérkezett hozzám egy novella, ami az aesthetic. nevű versenyünk révén fog posztolásra kerülni június 10. után (fizetett reklám); és az a történet kifejezetten jó volt, kellemes csalódásként ért, és nagyon örültem is neki. Szóval megvan a magam véleménye a dolgokról, de egy s más miatt még én is megváltoztathatom a sziklaszilárd meglátásaimat. ;)


4. Mikor kezdtél el fanfictionokat írni?


- 2014 karácsonyán. Természetesen ezt a ficit nem reklámozom, mert nem vagyok rá annyira büszke. Ficiíró karrierem kezdetét 2015. március 5-től kezdve számítom, ugyanis akkor kezdtem el a(z) A Different History-t, azaz a KrisHunt. 


5. Ki a biasod, és miért?


- Gondolod itt az Ultimate Biasra kell gondolni. Huh, hát már töretlenül három éve Jeon Jungkookért dobog ilyen szempontból a szívem. Én azok közé a BTS rajongók közé tartozom, akik még az I Need U-s időszak előtt imádták a fiúkat; emlékszem, mekkora boldogságrohamot kaptam, amikor valami kpop rangsorban bekerültek a Top50-be, valahol középmezőnyben voltak :D Mindegy, a lényeg, hogy azóta odavagyok a gyerekért, egyszerűen elvarázsol, mennyire tehetséges. 
 Van még egy illető, aki nagyon tör fel, szorosan van Jungkook mögött, ez pedig nem más, mint az iKON leadere, Kim Hanbin. Őt azért szeretem, mert magamat látom benne, és több barátom is közölte, hogy olyan, mintha a férfi verzióm lenne. Szinte már kötelező szeretnem :D


6. Kedvenc történeted mástól? (egy darab)


- A fanfiction ajánlóimban megtalálhatóak azok a hosszabb-rövidebb történetek, amiket szeretek, de ha csak egyet kell kiemelnem, akkor az nem más, mint a Ready To Love You. Zilu fordításában olvastam, az amúgy aisanfanfics-es történetet, és akkor szerettem bele igazán a NamKook (vagy KookieMonster) párosba. 



7. Van bármilyen K-pop-os tárgyad, kis ereklyéd, öltözeted, stb...?


- Természetesen van. Vannak pólóim, pulcsim, sapkám, kitűzőm, rajzok, amiket kaptam, Block B koncertről szerzett "I'm Your Light" felirat, fotókártyák, egy fotókönyv és több poszter is. Ereklyékben nem szenvedek hiányt. 


8. Hogy kerültél be a K-pop/J-pop világába?


- Úgy, ahogy a 12-13 évesek szoktak; az egyik elkezdi, a másik folytatja. Egy barátnőm volt kpopos egy rövid ideig (max egy évig, de szerintem nem tartott addig), engem pedig megfertőzött vele, és azóta is meg vagyok fertőzve. Van ez így :D


9. Hogyan áll a családod a koreai férfiak/nőkhöz?


- Nagyon viccesen, ami azt illeti. Anyukám nagyon cukin szokott néha érdeklődni, meg ő elismeri a fanolásomat, de különben nem nagyon zavarja/hatja meg a zenei ízlésem. A legidősebb bátyám ugyanez, csak ő nem érdeklődik, szimplán leszarja. Persze, amikor koncerten voltam, akkor kérdezte, hogy milyen volt, meg pontosan milyen banda is volt ez, de különösebben nem izgatja. Bár apám és a fiatalabbik bátyám lenne így... Ők aztán nem tudják befogni, állandóan tolják ugyanazt és ugyanazt: hogy ezek melegek, kínaiak, miért néznek ki ugyanúgy, hangszeren oszt játszanak-e, nokedlit tudnak-e szaggatni... néha már a halálomon vagyok tőlük. 


10. Ha bármelyik idol lehetnél, ki lenne az?


- Nem szívesen választanék, inkább lennék úgy idol, hogy én én vagyok. (Remélem érthető, mit szerettem volna ezzel kifejezni)




Ennyi lett volna ez a díj, köszönöm szépen még egyszer, hogy megkaphattam :3 Nemsokára vagy novellával jövök, vagy esetlegesen még egy díjjal, azt még senki sem tudhatja előre ;)






You May Also Like

2 megjegyzés